O "ilk 11'i herkes seviyor, sevmeyen bir kişi var zaten:wiinkk

Ona da selam olsun.)
Benim de yüzümde dev bir gülücük var şu anda, övgüler için ayrıca teşekkür ederim:cherry:.Aileye, mahalleye, eve tekrar hoşgeldiniz.:rendeer:
Hepimizin ruhu militan...:wiinkk: