siz bir artçının duygularını anlayabilir misiniz hııı?

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
merhaba,
2 sene evvel bu siteye "iyi bi artçı nasıl olunur" diyerek söze başlamıştım.
eski nickimi hatırlamıyorum.
destek vermiş korkumu atlatmamı sağlamıştınız.

aradan zaman geçti ve çok sık olmasa da rüzgarı öndekine yükleyip arkada motorun keyfini çıkardım.

dün akşam boğaz köprüsünü rahvan geçerken (yorgunluktan ve yüksek volümlü müzikten sağır) "ne güzel şehir ve hayat ne güzel" dedirtti bana şu güzel araç.

gittiğimiz yerde "içmiyorum bu akşam artçıyım" demek..
öndekine güvenip hayatını emanet etmek..

siz bir artçının duygularını anlayabilir misiniz hı?
sorarım size..en Türk filmi sesimle..

bu vesile ile özlemişim bu siteyi..tekrar merhaba.:rendeer:

not:bu pazar rivaya gelecektik hazırlanmıştık ruhen ama öğrendik ki Okan'a misafirliğe gidiyormuşsunuz..hay bin acılı köfte:pr:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
evet yaw..nolmuş size böyle..:mrgreen:
olmuşsunuz siz artık..

ne ayıp di mi,from now on,biz demem lazım :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeeees welcome
how are you byzanthion
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
önce soruna cevap vereyim sitede bi araştırma yaparsan göreceksin ki seni en iyi ben ve ferni arkadaşımız anlar
sonra aramıza hoşgeldin diyorum :rendeer: ve imza bölümünden toplanma yerimize kayıt yaptırabilirsin diyorum:wiinkk:
umarım bu defa uzak kalmazsın burdan:bounce:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
AAaaaa bak hala siz li biz li konuşuyosun :p

Valla ben de yeni sayılırım tanımıyorum seni ama tanıyan arkadaşlar gelir heralde birazdan.Onlar gelinceye kadar ben sana bişey ikram etseydim ?? :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hoşgeldin..
ben artcı olmadım ama artcı taşıdım..
bu konda uzman olmak lazım onu biliyorum..
şöför seni hissetmeyecek kadar hafif olucan..
yolda motorun ve şöforun davranışlarını hissedicen ona göre kendini ayarlıcan..
herşeyden önemlisi şöförün iyi olacak işte benim hatam.. ben orada kaybettim
:pale: :salut:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
ne güzeeel..
dostlar var burada henüz kimseyi tanımasam da.

sanırım geçen seferden beni hatırlayan çıkmaz kısa süreli yazılar ve izlemelerle geçmişti şu kısacık ömrüm sitede.üstelik ben bile nickimi hatırlamıyorum.
hatırlayan bi hatırlatsa..aaahh..

kayıt demişsiniz ya..nereye kime ne için diyeyim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
alper_tim' Alıntı:
önce soruna cevap vereyim sitede bi araştırma yaparsan göreceksin ki seni en iyi ben ve ferni arkadaşımız anlar
sonra aramıza hoşgeldin diyorum :rendeer: ve imza bölümünden toplanma yerimize kayıt yaptırabilirsin diyorum:wiinkk:
umarım bu defa uzak kalmazsın burdan:bounce:

acemiyim ya anca anladım..oldu galiba..:mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kardeş artçı olmak, durum ve mekana göre değişir,eğer özel harekat timinde artçı isen vay haline arazide yorgunluktan bayılırsın ki örnek ben,motosiklet arkasında artçıysan ve motor kullananda bayansa fizana kadar gidebilirsin hemde gözünü kırpmadan bence.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
BY_SHADOW' Alıntı:
hoşgeldin kardeş artçı olmak, durum ve mekana göre değişir,eğer özel harekat timinde artçı isen vay haline arazide yorgunluktan bayılırsın ki örnek ben,motosiklet arkasında artçıysan ve motor kullananda bayansa fizana kadar gidebilirsin hemde gözünü kırpmadan bence.

yok bizde ters cinsiyet öndeki bey,arkadaki bendeniz çalıkuşu..

hem ne alaka öndeki bayan olsa nolcak ..feminist etmeyin beni durduk yerde:cyclopsan
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece fikrimi belirttim ben.hem ne alaka feminist olmakla konu hakkındaki görüşüm bu şekilde.herkes düşüncesini sölemekte hür ve özgür değilmi?????:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst