siz bir artçının duygularını anlayabilir misiniz hııı?

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldin aramıza.:rendeer: çok değişti site sen yokken.:p
ben anlamam bu arada artçıların duygularından:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
evet valla bi hoş olmuş..pozitif anlamda..:mrgreen:

işte sorunsalımız da bu..öndeki ne anlar artçının halinden..ama onun da duyguları vardır,ona iyi bakmak gerekir falan..:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldinİZ...:rendeer:
Umarım forumda aradığınıZI bulur, kalıcı olursunUZ.




gsl1gj7.jpg
138
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çok harikalardan değil de evet belalılardan.(Hatta şu 11'den):queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
21
olcan138' Alıntı:
Çok harikalardan değil de evet belalılardan.(Hatta şu 11'den):queen:

şu "ilk 11" i pek sevmiştim zaten.yazdım da ayrıcana..

olcan sen bizim gururumuzsun kardeşim.

bak şimdi ben abla olarak bi sevindirik oldum yani.işte şimdi burası benim mahalle kıvamına geldi benim için..dünya ne küçükmüş.

ayrıca benim için harika kavramı o 11 için söylendi.

ruhum militan napiim.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O "ilk 11'i herkes seviyor, sevmeyen bir kişi var zaten:wiinkk:(Ona da selam olsun.)
Benim de yüzümde dev bir gülücük var şu anda, övgüler için ayrıca teşekkür ederim:cherry:.Aileye, mahalleye, eve tekrar hoşgeldiniz.:rendeer:

Hepimizin ruhu militan...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst