Sivrisinek aklı var ama KASKLI :)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:

:queen::queen: :queen::queen::queen: :queen::queen::queen: :queen::queen::queen: :queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Güzel bi karikatür olmus beah KASK TAKMAYANLAR İÇİN BİRE BİRR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst