- Katılım
- 9 Ağu 2007
- Mesajlar
- 177
.
:queen: :queen: :queen:
hey gidi günler hey...Teyyyyyy...
Yalan mı oldu şimdi mete..:mrgreen:
vallahi yalan oldu hemsehrim, metehan kayboldu gitti karanliklara...:salut:
.
:queen: :queen: :queen:
hey gidi günler hey...Teyyyyyy...
Yalan mı oldu şimdi mete..:mrgreen:
vallahi yalan oldu hemsehrim, metehan kayboldu gitti karanliklara...:salut:
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen: