Hafiz erdem tas koydu yoksa yuksek yerlerdeydim gitti kendi adamini koydu..10 sene şuraya keçiyi bağlasak moderatör filan olurdu, senden bi yol olmadı
olsun, seni tüm başarısızlıklarınla seviyoruz çileğim :rendeer:
Geçen on senede alınan 55 fazla kilo haricinde Fatihe katılıyorum.![]()
eskiler bu başlık altında toplanıyoruz. hachiko sen yenisin, gidermisin burdan lütfen
Kusura bakmayın cep den baglamadım için link cop-paste yaptım. .
Şimdi gözümde canlandı koskoca mazi ,
https://youtu.be/PUyuBFzhJ3U
Saol Haci gecen kadikoye gittim donuste sana ugrayacaktim gec oldugu icin gelemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
Hafiz erdem tas koydu yoksa yuksek yerlerdeydim gitti kendi adamini koydu..gerci daha iyi porecelerde yer almak istedigim icin yavas davraniyorum
en azindan topcular sorumlusu yapabilirlerdi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------
Abartmayalim 54.5 insankari yanlis yonlendiriyorsunbunu sen hep yapiyosun:queen:
Yerimi alayim.
Samet hoca selamlar
Kaç kere sana "mt türkiye köfteden sorumlu temsilciliği" verildi,sen istemedin abiYüksek yerlerde tanıdıklarım var,beni böyle basit şeylerle kandıramazsınız dedin.
Nice 10 yıllar dileyerekten hayırlı muvaffakiyetler dilerim..
Şimdi değil de 10 yıl önceki yaşında sıkıntın büyükmüş abi![]()