Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
3
mustafa koç çanakkale emniyet mensubuyum yaş 24 vitesli motor kullanmaya başlayalı yaklaşık 1 yıl oldu çanakkale soğuk bir yer olduğu için kış aylarında fazla binemiyorum
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
s.a bende mehmet emin yaş 25 yolun yarısına 10 var ktü işletme mezunuyum özel bir şirkette yöneticiyim
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
63
yaş 19.müzisyenim(klavye-synth,loop prog.)metalci-agresif yapı :)
Yu-Gi-Oh oyun kartları satarak geçimimi sağlıyorum şimdilik :) mersinde yaşıyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
aslında bi de motor tipi anket olsa hangi yaş grubu hangi tip motora meraklı onu da buluruz:cat:
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
8
merhabalar... Adım Mesut. Yaş: 22
bende "devrenaber" gibi emniyet mensubuyum...İSTANBUL (galiba bizimde aramızda motor tutkusu çığ gibi büyüyor...)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=)) adım taylan... thaii denir ama bazı arkadslar tarafından =)) 17 yasındayım öğrenciyim
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
24
arkadaşlar bu arada bu carsamba motor ehlıyetimede başlıyorum.ehliyetimi aldıktan sonra hayalim bir yzf-r1 almak
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
3
bendeniz de cem, istanbul, maltepe'den... yaş 30, grafik tasarımcı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
merhaba adım ibrahim yasım 26 bankada özel güvenligim.yarısmacı arkadaslara basarılar
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Selam motorcu milletimin insanları!
Burak ben, 22 yaşındayım.. Siteye Istanbul ve Tekirdağdan girip çıkıyorum!

Çekik gözlü dostların yaptığı cruiserlardan kullanıyorum, öğrenciyim.
Arada organizasyon işlerine el atıyorum vs. vs...
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
70
ben ist b.evlerden yusuf dün 26 ma bastım ismi saklı bir motor servisinde ustayım tanışmak yeni yerlere gitmek isterim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst