Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
19 Ocak 2007
Mesajlar
9
Merhaba ;
Harun Örgün yaş:19 Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği- İstanbul

yorumlara katılamsam da forumları sürekli takip ediyorum .. en kısa zamanda tanışmak dileğiyle...
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben emrah,erkek kuaförüyüm yaş kemale erdi 24:p
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Herkese merhabalar. Ben Osmaniye'den Yusuf. 26 yaşındayım. Kaymakamlıkta Memurum.
 
Katılım
11 Kas 2007
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar şehitler diyarından ali 48 yaşında motorsuz hayatmı?olmaaaz 1964 model wsk ile gözümü açtım ...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
Ben Kayku (herkes öyle hitap eder) 20 yaşındayım music yapımı ile uğraşmaktayım produktorluk yapıyorum ve aynı zamanda rapperim...

Bunlarda Benim Fotolarım...
















 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Ben Erol.. 1964 doğumluyum..

Ve İstanbul Bakırköy'de Mali Müşavirim..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
103
selamun aleyküm ahali bendeniz tarık seyhan .hendek sakarya giyim bijuteri işiyle ugraşıyorum herkesı beklerim kaliteli ve pahalı alışverişin adresi JANJANcollectıon:queen:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
0
selam arkadaşlar çanakkaleden mücahit 27 sistem operatörüyüm

ya belki zamanı değil ama hyosung gt 250 hakkında bilgisi olan var mı?benimle paylaşırsanız sevinirim.

siteye bu gece üye oldum fakat hayal kırıklığı yaşadım.Bir konu açtım henüz cevap veren olmadı.motosikletimi sattım yeni alıcam. lütfen yardımm edermisiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
7
slm ben tayfun yaş 30 şu an şırnak da bulunuyorum daha önce istanbulda idim meslegimi söylememe gerek yok görünce anlarsınız biz hep görevde motor kullandık görevde motor kullanmakla sivilde motor kullanmak daha bi ayrı özgürlük açıkca söylemek gerekirse resmi de kullandığımız zaman herkesden istedigimiz zaman yol alıyorduk ama bunu kendi motorumuzu kullanırken söylemek mümkün degil onun için dikatli olun(hiç bir zaman araçların sizi dikiz aynalarından göremeyecegi kör noktalarda bulunmayın)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
2
herkse selam isimim zekeriya namıdeğer motorcu.Tanışmak için mesaj atıyorum ama anladıgım kadarıyla bana göre birisi yok buralarda.yaşım 18 motorcu arkadaslar arıyorum hem sohbet hemde muhabbet bağabında..tanışmak isteyen olursa buyursun gelsin. :) motorsiklet satış ve servisimiz vardır motor almak isteyenleri bekleriz.mail adresim [email protected] atabilirsiniz :):)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
yaşım 22 açık öğretim işletme fakültesi son sınıf öğrencisiyim aynı zamanda ymm bürosunda çalışmaktayım çanakkaleliyim bütün yarışmacı arkadaşlarıma başarılar diliyorum :queen::queen::queen: seneye askere gidiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst