Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
selamlar

merhaba.adım murat ıstanbul uskudardanım.otomotıv sektorundeyım yasım 29.yarısmacı ar:queen:kadaslara basarılar dılerım.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
42
selam ben 29 yaşındayım evli 2 çocuk babasıyım motor işi benim için zevk ve hobi
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
Selam arkadaşlar Ankarada yaşıyorum . Her marka motorun onarımını elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum .Bazı markaların servislikleri var .Ankara Anıttepede uzun zamandır ikamet ediyorum. iş yerim evime çok yakın..
45 yaşındayım 2 çocuk babasıyım.. Hepinizin geçmiş ramazan bayramını kutlar
Nice bayramları sevdiklerinizle geçirmenizi dilerim.....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buraya mesleğimi yazmak zor benim için :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
oğuz istanbul kadıköy ısıtma soğutma üzerine satış ve montaj işleri ile uğrasıyorum ...bayilik verilir :) iklimlendirme yani ;) evinizde kombi klima radyatör ile ilgili sıkıntılar var ise görüşelim
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
adım bekir ızmır ege unıversıtesı ıtfağıyecılık bolumunde okuyorum yasım 21.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
0
selam bende lilitu :p motosiklet tutkunu henüz hiç kullanmamış parası olduğunda honda cbr 125 rr alıcak olan küşük bi kızım huahua:) istanbuldanım öhm 20 yaşındayım
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Selam, Ben Hakan. İstanbul/Sirkeci'de yedekparça işi yapmaktayım(İşmakinaları filtre imalatı, toptan satışı) ve ayrıca Motsiklet 2nci el alımsatımı ve yedekparçalarını zaman zaman satıyorum.16.11.1968 istanbul doğumluyum.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
2
Elazığdan AHmet
21 Yaşındayım Elektrik Elektronik Mühendisliği 4. Sınıf Öğrencisiyim ~
Çok yakın bir zamanda Keeway Superlight alacağım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam bende lilitu :p motosiklet tutkunu henüz hiç kullanmamış parası olduğunda honda cbr 125 rr alıcak olan küşük bi kızım huahua:) istanbuldanım öhm 20 yaşındayım

sen kucuksen bis neyis :queen: gel ben sana ogretirim :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
ben levent 41 yaşındayım esas mesleğim iç dekorasyon ve mobilya bazı nedenlerden dolayı bir şirkette otomotiv sektöründeyim motosiklete hobi ve zevk için biniyorum.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
somadan erbil,yaş 37 otel işletiyorum
yaşlandıkmı ne:pale:
fakat gönül yaşım 20 civarında:cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
42
mrb lar izmir den Berk yaş 21 uçak bakımcıyım.+ işletme okuyorum açıktan
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Selamlar Yaşım 16.5,Bornovada Oturuorum Avni AKyol Anadolu lisesinde Sayısal Ögrencısıyım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst