Adım Cumhur boyum 1,95 olduğu için bana leylekbaba diyorlar samsunluyum 36 yaşındayım Askeri Ücretli Taşeron işçisi olarak çalışıyorum Bajaj Boxer 150 kullanıcısıyım
Galiba askeri ücretle çalışan hiç arkadaş yok herkez hakim, savcı, mühendis, işadamı, doktor maşallah