Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
1
Merhaba,
Adım Uğur, 28 yaşındayım, bir lojistik firmasında yazılım geliştirme işiyle uğraşıyorum...
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Selam adım Ahmet 23 yaşındayım çevre mühendisliği öğrencisiyim bitirmeye çalışıyorum ama 5 sene oldu bitmiyor.
(Okul bitmicek galiba içimde kötü bir his var eleman arıyan söylesin lütfen :queen: )
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
39
Selamın Aleyküm .
Adın Tayfun .
20yaşındayım .
Kanuni Mz 301Fun Kullanıcısıyım .
Meslek oLarakta Özel bi Şirkette Vasıfsz Personelim ...
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
94
Merhabalar, kemal, 29 gümüşhane. Öğretim görevlisiyim. Kuba superlight 200 aldım ilk motorum olarak aldim bu yuzden burdayim. Simdiye kadar hep faydalandigim forumlara artik bende katki sunabilirim umuduyla uye oldum.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
117
Selam eski özel harekatcıyım levent ben yaşım 45....18 yaşından beri motorcuyum emekliyim gez gez bitirmeye çalışıyorum yolları fakat bitmiyor.Bitmesin yahuuuu:))
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
256
Merhaba arkadaslar. Adım ömer ,29 yasindayim, harita muhendisiyim, muglada yaşıyorum. 2gun içinde, motor sevdam için 2015 0km sarı mt-07 ile ilk adimimi atiyorum.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
563
daha önce kendimi tanıtmıştım ama motorum yoktu.. kısmet bugüneymiş..

yaşım 45. İzmirdenim..Mekanik bakımcıyım.. Motor ehliyetim olmakla birlikte tecrübem sadece bisiklet :)

bugün itibari ile Kuba Black cat almış bulunmaktayım.. yanında tam koruma mont.. orta halli bir kask.. diğer ekipmanlarım zaten hazırdı..

önümüzdeki hafta plaka işleri vs bittiğinde foto eklerim..
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
91
Merhaba bende Seyhan 23 yasindayim süleyman demirel üni. İnşaat müh okuyorum herkese selamlar
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
4
Eskişehir Serdal 34 yaşındayım motorum pcx 150.
Bi anket olmuş olsa yaş ve yaşanılan yerler olsa en azında bulunduğumuz şehirlerde ki arkadaş sayısını biliriz.
Syg.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmim Furkan. Bursada yaşıyorum 18 yaşındayım ve öğrenciyim. LYS'ye hazırlanıyorum. Mondial Loyal 100 kullanıyorum.
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
0
Herkese Merhaba
Ben Kaan Saatman
Izmirde yaşıyorum
Tekstil işinde aile şirketindeyim.
Personel giysileri üretiyoruz ve yurt dışına ihrac ediyoruz. Yurt içinde de swissotel hilton tetra pak gibi ünlü şirketlerin tedarikçisiyiz.
Motorsiklet sahibi yeni oldum ve siteye yeni üye oldum
2015 model Piaggio x evo 250 ie aldım.
tavsiyelere ve sorulara açığım.
herkese iyi günler dilerim.
saygılar
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
Deniz ILDIR

Yaş şu an 36 :)

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirim. Ayrıca Yönetim Danışmanlığı ve Denetim de yapmaktayız.

İstanbul'dan sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst