Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaş 31, Bankacıyım, işe giderken serbest kıyafet sonra odamda üstümü değişme işkencesi, ya serbest kıyafet olsa ne olur benim meslek :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
ben ertan 21 yaşındayım bilgisayar teknolojisi ve bilişim sistemlerinde okuyorum ankara mersin hattında mekik dokuyorum:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
merhaba ben GÖKHAN 18 yaşındayım,1,75 boylarında 55 kiloyum,:mrgreen:

numaram 0900 ... .. ..

gibi bişey oldu bu yaw:p 1991 dogumluyum seneye hem b hemde a2 ehliyetimi alcam..

ehliyetsiz sürmiyecem çünkü cezaya vercek param yok:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mehmet ŞANVEREN meslek kuyumculuk (tezgahtar) yaş 24
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tenis kortu olan sitelerde her yaşa özel tenis dersi verilir :)
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
3
Merhabalar,

İsmim Mustafa, 22 yaşındayım.. gayrimenkul danışmanlığı yapıyorum.. Kanuni Tiger 250 kullanıyorum..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
7
slm...

Merhaba arkadaşlar ben Ali GÜNER izmir'deyim 27 yaşındayım, Toyota firmasında Aktif Satış Danışmanlığı yapıyorum, Açık Öğretim İşletme Öğrencisiyim 3. Üniversitem =)
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
0
selamlar,yaş 45,otobüs sahibiyim,30 yıldır aktif kullanıcıyım(son 24 yıl BMW R/75/5 )sevgili arkadaşlar,motorculuğu bize sevdirenler ,motoru horozun ibiğine benzetirlerdi,motorun olmazsa ibiksiz horoz gibi yaşarsın derlerdi pek birşey anlamazdık.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
slm

s.a ben sakarya dan enes yaşım 17,9 :D öyrenciyim
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
slm ben szr 24 yasındayım mesleğim elektrik tesisatı 150 chopper kullanıyorum ama 15 yılda mobielete binmişliim var :cat:
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
Selamlar ben Giresun'dan İshak... 17 yaşındayım...

Giresun Anadolu Öğretmen Lisesi'nde öğrenciyim...

Bu sene son sınıf olucam..
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
0
MERHABA genç arkadaşlar,kullanıcı yaşlarını okudukça kendimi yaşlanmış hissettim ama kullandığım sürece böyle birşey hissetmiyorum.Arkadaşlar dikkatli olun,karşı tarafa asla güvenmeyin ve motorunuzla birlikte yaşlanın.Hayatta görecek daha çok güzel günleriniz var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst