Şişlide Motosikletçiye Darp !

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Şişli'de meydana gelen olayda kırmızı ışıkta geçtiği iddaa edilen otomobil sürücüsü eşiyle birlikte yol kavgası yaşadığı motosiklet sürücüsüne saldırıda bulundu. Araç sürücüsü aracındaki copu alarak motosiklet sürücüsüne defalarca vurdu. Yaşanan olayda devrilen motorun araçtakiler tarafından tekmelendiği motorcunun kask kamerasına yansını.




g0378i.png


k1nLrV.png


DDcieS.png


krdsfx.png


zEMbSK.png
 

Ekli dosyalar

  • 34gk3991.jpg
    34gk3991.jpg
    62.2 KB · Görüntüleme: 15,753
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bunu izledim bir kaç saat önce ve izlediğim yerde delirdim. Adam yine sabırlı davranmış. Ben kafa göz dalardım herhalde.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Sinirden elim ayağım titredi.

Önce kodumun karısını sonra o sakalına s..tumun çocuğunu döve döve öldürmek lazım. Diğer motorcu niye dahil olmadı aklım almıyo. Onu oraya gömerdim çok net.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Valla o zaman bi yumruk vs atmamış arkadaş ama mahkemede anasına bayır aşağı kayar sakallı bişey çocuğunun.
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
Motosiklet ci kardeşimizi sabrından dolayı tebrik ediyorum.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Ulan dayanamıyorum be sinirden dayanamıyorum linç edilesi aşşağılık insanlar
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ne sabrından dolayı kutluyorsunuz? Neyi kutluyorsunuz? Kasten adam öldürmeye teşebbüs bile var. Manyakmısınız siz? Adam elindeki demirle direk darp etmeye çalışıyor. Orada yapılacak tek şey ikisini de hareket edemeyecek seviyeye getirip direk polis çağıracak.

Artık mahkeme kime ne verirse? Adamın motoruna hasar veriyor, bedenine hasar veriyor, gururuna hasar veriyor. Kalkmış tebrikler havada uçuşuyor.

Neyse daha da sert açıklamalar yapmayayım. O anasının karnından yanlışlıkla çıkan sakallı gavat dua etsinki ben saha görevinden ayrıldım, yoksa onu nerelerde sıkıştırır, nerelere gömerdim kullandığım araç ile...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Aşağılıklar...
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
çok sabırlıymış valla bilmiyom aracın önüne atlaması normal değilde diğer adamın davranışlarıda normal değil kadına harbi sinir oldum yalnız gel beni boğazla diyor resmen
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
Şu anda bu görüntülerle her şekilde mahkemede bu arkadaş artıda olacaktır, asıl sizin demiş olduğunuz darp olayını gerçekleştirseydi MANYAKLIK olurdu haklı iken haksız duruma düşerdi
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Ne sabrından dolayı kutluyorsunuz? Neyi kutluyorsunuz? Kasten adam öldürmeye teşebbüs bile var. Manyakmısınız siz? Adam elindeki demirle direk darp etmeye çalışıyor. Orada yapılacak tek şey ikisini de hareket edemeyecek seviyeye getirip direk polis çağıracak.

Artık mahkeme kime ne verirse? Adamın motoruna hasar veriyor, bedenine hasar veriyor, gururuna hasar veriyor. Kalkmış tebrikler havada uçuşuyor.

Neyse daha da sert açıklamalar yapmayayım. O anasının karnından yanlışlıkla çıkan sakallı gavat dua etsinki ben saha görevinden ayrıldım, yoksa onu nerelerde sıkıştırır, nerelere gömerdim kullandığım araç ile...

Motosiklet sürücüsü için söyleniyor sanıyorum. Ben de kadın motora vurduğu an geçirirdim bir tane. Yasli dışarı çıkınca da ona girişirdim.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Youtube yorumları yine güldüren cinsten. Adam yeşilde geçmiş güya ortada kalmış motorlu suçluymuş. 0:00. saniye yani daha video başlar başlamaz trafik lambası gözüküyor araçlar kırmızı yayalar yeşil. O esnada araba yaya geçidinin üzerinde ve hale ilerliyor. Neresiyle izliyor bu insanlar..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
İnsana saygı olacak biz motorcuya saygı göstermesini bekliyoruz bu ve bunun gibilerin
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Aldığım aile terbiyesine göre yaşa saygı ve hürmet gösterdim bu yaşıma kadar hep ama, bana böylesi denk gelseydi anasından çıktığı yere sokardım onu.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Motorcu vurmayarak haklılığını ispatlamış, helal olsun.
Şimdi mahkeme yoluyla o dayıya paraya çevrilebilen hapis cezasına kadar ceza uygulanır. Yani şirret teyzenin altınlarını bozdurmak zorunda kalabilir. Çünkü baya sağlam geçirirler.
Ben olsa yaşlı diye vurmazdım, heralde motorcuda o şekilde düşünmüş olabilir. Olay anında sakin kalmakta büyük meziyet gerçekten.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Tekrar izleyince fark ettim kırmızı olduğunu ışığın. 1.si kadına iyiki vurmamış . 2. si eğerki ilk saldırı karşıdan geliyorsa cevap hakkınız var suçlu duruma düşmezsiniz mahkemede (Çok da abartamadan yani). Ben izlerken en sonunda adama 2 3 kere burdan salladım yumruk motorcu gayet iyi davranmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst