- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 201
:cat:ceko35' Alıntı:gebersin a.k. o.ç.
evet ybr gibi duruyoKhutuck' Alıntı:Motor YBR mi?
:cat:ceko35' Alıntı:gebersin a.k. o.ç.
evet ybr gibi duruyoKhutuck' Alıntı:Motor YBR mi?
ozgur_zrolu' Alıntı:sakatın yaptığı şey hiç doğru ve hoş değil.Kendini tehlikeye attığı gibi diğer insanlarıda tehliye sokuyor.Antalyada iki tekerlekli vasıtadan geçilmiyor.Burda buna bilen bilmeyen herkes biniyor.Hem ekonomik hemde Antalya trafiği bir iğrenç.Akira ardaşımızın kullandığı "lavuklar" sözünü MT Antalya motorize07 grubu olarak üzerimize alınmadık.Sanırım o şahıs için söyledi ama yine de dikkat etmek gerekli.
Saygılar MT Motorize07 Antalya Grubu.
dishy' Alıntı:huuuuuuuuuuuuuuuuuuu biri antalyalılara bişey mi dediiiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen:
mete_han' Alıntı:valla yengemizsin artık...seni artık bağrımıza bastık...ben Uşak Ulubeydeyim...sevgiler herkese...burdan Denizli İzmir yapıcam...:rendeer:
ceko35' Alıntı:... trafikte boyle hareket yapıp milletin canına kast eden ne motorcu olur ne insan.. gebersin a.k. o.ç.
bu kadar...