- Katılım
- 25 Şub 2006
- Mesajlar
- 114
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben kpss sınavına gireceğim.sınav 1 temmuzda.bugün ehliyet kaydı için kursa gittim.onunda sınavı 1 temmuzmuş.kayıt yaptırmadan çıktım.ee nasıl olacak şimdi.
iki sınavıda yapan kurum aynı.sınavlar nasıl çakışır ya.düzeltmeleri gerekmiyormu bunu.bilgisi olan arkdaşlar bi aydınlatıverin.
iki sınavıda yapan kurum aynı.sınavlar nasıl çakışır ya.düzeltmeleri gerekmiyormu bunu.bilgisi olan arkdaşlar bi aydınlatıverin.