sınavlar çakışıyor

Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
arkadaşlar ben kpss sınavına gireceğim.sınav 1 temmuzda.bugün ehliyet kaydı için kursa gittim.onunda sınavı 1 temmuzmuş.kayıt yaptırmadan çıktım.ee nasıl olacak şimdi.
iki sınavıda yapan kurum aynı.sınavlar nasıl çakışır ya.düzeltmeleri gerekmiyormu bunu.bilgisi olan arkdaşlar bi aydınlatıverin.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
dostum kpss bence daha önemli ehliyet sınavını başka zamanda olsan olur yada kurs değiştir farklı tarihte olan bir yer ben kpss yi tercih ederdim geleceğim için
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Demekki devlet Motosiklet Kullanan Kamu Personeli İstemiyor. :mrgreen:

Valla herşey açıklandıktan sonra yapabileceğin pek birşey yok, ama sadece gün olarak düşünme, belki saatleri farklıdır ve yetişebilirsin.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
saatlerinide soracam artık ama zannetmiyorum.bu ülkede yapılan bütün sınavlar 9da başlıyor:mrgreen:
olmazsa kpss'ye vereceğiz önceliği tabiki.ehliyet sınavıda ağustosun sonuna kalacak:pr:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
ehliyete bir sonraki hafta girebiliyosun yada ertesi gun eger bir mazeretin varsa bildiim kadarıyla bir arastır sen.... Ama KPSS ye mulaka giiiirrrrr...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst