Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi görüştüm bizim burda oturuyor cok yakı arkadasımdır kendisi iyiymiş çok şükür motorda da bi 400 lira masraf var gözüküyor fazla bişey yok ama ehliyetsizlikten yediği ceza kötü olmus hayırlısı elimizden gelen yardımı yapmaya hazırız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------
yoo banane girmiyecem :queen::queen::queen:
motoru gorkem almıstı omu ?
olum gır yada tukkana bak aaa