sana cok teşekür ederim konuyla ilgilendiğin için iyikide sübap ayarı konusunun üzerinde durmuşun bu konunun üzerinde durmasaydın tamircilere kimbilir kaç para kaptırcaktım...:wiinkk:
______________________________________
ayarları kanuni racer 200 ile aynı yaptım..(emme 0.05mm egsoz 0.08mm) çünkü farkettiysen silindir üst kapakta racerin ben onuda racerinkiyle değistirdim(sübaplar,sübap yatakları,yag contaları,yaylar filan komple):cat:
__________________________________________
rodaj dönemini senin dediğin gibi yapıcam ama motoru zorla derken redlineye gelmesi gerekiyomu yani kırmızıya ben oraya getirmekten korkuyorm çünki piston ondan kırıldı..

r:...rodaj hakkında biraz daha bilgi verirsen iyi olur
:farao:
tekrar teşekürler kardeşim....
sağol..bende seviyorum ama biraz zor oluyo işin görülmeyen kısımları var grenajları filan sök tak..