- Katılım
- 4 Tem 2006
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
herkese çoookk çok slmlar arkadaşlar
adım merwe izmir/bornowadayım.lise yeni bitti üni bu sene olmıcak önümüzdeki maçlara bakıcaz artık seneye sınawa girmek için hazırlanıcam :wiinkk: henüz bi motorum yok..aslında olucak mı bilmiyorum pek sanmıyorum pasif motorsever olarak aranıza katılıcam artık
aranıza katılmam TORNEDO sayesinde oldu onu da sölemeden geçemicem
nese şmdi bitiriim burda forumlarda görşrz sık sık
hepinize kazasız günler
bu arada kask kafalardan nefret ediorummm biraz dikkat ltfen::meleeek: