Şile yolunda biraz gaz açalım dedik

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
e hafta sonu gelmiş gazlamadan olmaz dime :D öğleye doğru rüzgar Hakan abimin telefon açması ile uçuş için motorlara hareket verildi bütün katılıan arkadaşlara çok teşekkürler bir kaç kareyide sizinle paylaşalım :)

img00028kr4.jpg

img00027tk8.jpg

img00015hs2.jpg

img00016xu2.jpg

img00017eu0.jpg

img00018ag4.jpg

img00019vf8.jpg

img00020yn3.jpg

img00022ax5.jpg

img00023ng3.jpg

img00024se3.jpg

img00025nj8.jpg

img00026bj0.jpg

img00027tr8.jpg

img00029ul6.jpg

img00030by3.jpg

img00032jl6.jpg

img00031en0.jpg

img00033wp3.jpg

img00034us1.jpg

img00036ou1.jpg

img00035hc0.jpg

img00037ih2.jpg

img00038hl0.jpg

img00039gb5.jpg

img00040vt9.jpg

img00041yh4.jpg

img00042ml5.jpg

img00043zi4.jpg

RÜZGAR HAKANIN OĞLU FIRTINA MEHMET
img00113he5.jpg


buda benim lastiğimin gazlamadan sonraki hali kenarında 1 santimden az boşluk kalmış nerdeyse
fazer gitmez yatmaz kalkmaz diyenler için :D:D:D
29032008056zl2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yaw hakanın sağ kolunda bir problemmi var?:p

bugün çok rüzgar vardı etkilenmedinizmi?
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gitmişler, gezmişler, yemişler , içmişler,
yol yapmışlar, gaz açmışlar, hepsinin altında makinaar.... Bi alan yok:mrgreen:
Çok güzel gezi olmuş arkadaşlar....
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
makinalar süper. gezide güzel geçmiş.emeğine sağlık.
not:yazın bir fazer da benim olabilir :))))
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
wayyyy süper,,, kanka hava buz gibiydi üşümedinizmi beaaaa (((((((((:)

resimler süper .. şile süper fazer süper .. gene gelecek ben:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
yaw hakanın sağ kolunda bir problemmi var?:p

bugün çok rüzgar vardı etkilenmedinizmi?

:pwella hakan abinin kolu sağlam ama problem başka yerde :queen:
biraz eksik var sankim :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


rüzgarıda yanımıza aldık zaten etkilemedi fazle :p

Gitmişler, gezmişler, yemişler , içmişler,
yol yapmışlar, gaz açmışlar, hepsinin altında makinaar.... Bi alan yok:mrgreen:
Çok güzel gezi olmuş arkadaşlar....

:cherry:sana pişt üşt iştt offişşştt diyorum başka bişi demiyorum anladın sen onu :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hani bitane bile teker resmi yok (((:) hakan abi noldu ya ama kesin vardır video gene artık 2-3 gün sonra gelir kesin
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:pwella hakan abinin kolu sağlam ama problem başka yerde :queen:
biraz eksik var sankim :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


rüzgarıda yanımıza aldık zaten etkilemedi fazle :p



:cherry:sana pişt üşt iştt offişşştt diyorum başka bişi demiyorum anladın sen onu :mrgreen::mrgreen:

tİMAM timam anladım ben onu,
ben köşeme çekileyim en iyisi:cherry:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hani bitane bile teker resmi yok (((:) hakan abi noldu ya ama kesin vardır video gene artık 2-3 gün sonra gelir kesin

tek eksik video olayı zaten olsa izlemeye doyum olmazdı eminim
tam show time oldu ama video yok maalesef
az bi çekmişti hakan abi ama iş görürmü blmiyorum bidahakine video kesin olur aparat hazır hakan abi bu arada :)

tİMAM timam anladım ben onu,
ben köşeme çekileyim en iyisi:cherry:

kaçma gel buraya :p:p
bu arada dişlerin gözüküyo :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bir gezi olmuş makiinaların hakkını vermişinizdir kesinlikle,ben ogezide olsaydım omakinaların birini kullansaydım,mertin arkasından hiç ayrılmazdım çünki onu seyrederken çok keyif alıyorum yakışıyo kerata fazere.katılanlara ve resimlere candan teşekkürler
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok güzel gezi olmuş motorlarında hepsi yanyana dehşet görünüolar:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
mertcim ayrıca sana tşk ederim resimler için geldiğin için
emeğine sağlık yeni maceralarda buluşmak dileğiyle

süpersin be jetse
keşke olsaydın da cekseydin yok yok
yine reklam olurduk be
busefer kesin vurullardı beni
bugün tam azmıştık görmeye değer birgündü
hele merti görsen asfaltı ağlattı :)))))))))))
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
mertcim ayrıca sana tşk ederim resimler için geldiğin için
emeğine sağlık yeni maceralarda buluşmak dileğiyle

süpersin be jetse
keşke olsaydın da cekseydin yok yok
yine reklam olurduk be
busefer kesin vurullardı beni
bugün tam azmıştık görmeye değer birgündü
hele merti görsen asfaltı ağlattı :)))))))))))

ne demek abi lafımı olur her zaman beraberiz :)
zaten özel bir gün düzenleyeceğiz Sen Ben Aykut :p varsa başka aynı modelden oda olar anladın sen onu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


tabi canımm asvalt alamazmı dişime göre adam bulamadım yaww:p:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş. Paylaşım için tşk.

Bu arada bukadar sıralı 4 silidirin oldugu gezide videonun olmaması büyük hata. Birdahaki gezinizde videoda bekliyoruz::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst