Silahlı Hırsıza Atar Yapan Tekirdağlı Belediye Şöförü

Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
cahil cesareti elinde silah olan bir adama atar yapıp boş yere canını riske atıyor örneklerini çok gördük adam istese anında öldürürdü Allahtan hırsız insaflı çıktıda birşey yapmadı. böyle boş şeylerde canımızı riske atmanın bir anlamı yok
katılıyorum.hiç üzülmezdim gaspçı bişey yapsaydı bu şoföre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"gtüzel" değil "güzel"
"topic" değil "konu"
"türkçe" değil "Türkçe"
kelimelerin sonuna ".." iki nokta bırakılmaz. Devamı var ise "..." 3 nokta ile bitirilir...

Öyle uyarılmaz, böyle uyarılır...
Teşekkür ederim.
gtüzel değil zaten yazdığım
GÜZEL, tekrar okursan sevinirim )
Umarım aynı anlayışı kendinde gösterir,aynana bakar, hatanı kabul eder,birdahada yapmazsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet N.; [SIZE=1' Alıntı:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------[/SIZE]

[/COLOR]

Sizilerin alayını Türk Dil Kurumu'na Şikayet edeceğim :)Kaçak ve ruhsatsız olarak burada Güzel Yazma Ve Konuşmaya davet ettiğiniz için:queen:

Güzelliklere boynumuz kıldan incedir.
 
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
266
Ödül verdiler adama bea...

Aynı cesareti yada korkusuzluğu aldığı traji komik asgari ücretin adaletsizliğine,
her hafta gelen vergi bindirimlerine,
akaryakıt zamlarına karşı protestolarda yada tepkilerde gösterse bu millet...
Canını devletin malı için siper ediyorsunda,devletin gözünde senin canının ederi kaç?

Haberlerde izlemiştim. Çeğrek altın vermişler.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalnız sunucu da Türk:)

kendisi avukat cenk uygur. ve amerika'da TYT-The Young Turks adında bir oluşumları var. çeşitli radyo-tv programları ve farklı işler yapıyorlar türkler'i tanıtacak...
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
170
katılıyorum.hiç üzülmezdim gaspçı bişey yapsaydı bu şoföre

Emanet şereftir denen bir anlayış vardır Türklerde bilirmisiniz ? :) Adamda mangal gibi yürek var helal olsun, her babayiğidin harcı değildir silah kafasına dayalıyken atar yapmak.
O adama çeyrek altın az bile ölseydi ben giderdim cenazesine, Malum her ana doğurmaz böyle bir Aslan.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Emanet şereftir denen bir anlayış vardır Türklerde bilirmisiniz ? :) Adamda mangal gibi yürek var helal olsun, her babayiğidin harcı değildir silah kafasına dayalıyken atar yapmak.
O adama çeyrek altın az bile ölseydi ben giderdim cenazesine, Malum her ana doğurmaz böyle bir Aslan.
bu adama hiç üzülmem ben güzel kardeşim.aptallıkla cesareti birbirine karıştırmayalım..gaspcı kafasına kabzeyi patlatsaydı görürdüm onun yiğitliğini,abi abi cekmeye başlardı yada direk ayağına mermi patlatsaydı görürdüm onun cesaretini..Antalya'da polisimiz hemen hemen aynı durumda şehit olmuştu hatırlarsanız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst