- Katılım
- 30 Mar 2012
- Mesajlar
- 386
katılıyorum.hiç üzülmezdim gaspçı bişey yapsaydı bu şoförecahil cesareti elinde silah olan bir adama atar yapıp boş yere canını riske atıyor örneklerini çok gördük adam istese anında öldürürdü Allahtan hırsız insaflı çıktıda birşey yapmadı. böyle boş şeylerde canımızı riske atmanın bir anlamı yok