Silahlı Hırsıza Atar Yapan Tekirdağlı Belediye Şöförü

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
700 tl asgari ücret hep hesap ay sonu aç karı dırdırı çocukların kursu okula para :mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu memleket bu yüzden kolay işgal edilemez
amerikada da bir Türk böyle bir soyguncuyu dövüp elinden silahını almıştı da tüfeği sopa gibi tutup peşine düşmüştü herifin :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
helal olsun ama yürek ister böyle bir harekette bulunmak çok cesur bir millete sahibiz
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
video sessiz izlenince çok farklı görünüyor..
adam cesur tabi.. :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
cahil cesareti elinde silah olan bir adama atar yapıp boş yere canını riske atıyor örneklerini çok gördük adam istese anında öldürürdü Allahtan hırsız insaflı çıktıda birşey yapmadı
milletimiz cesurda bu cesareti yurdu savunurken kullansak daha iyi olur böyle boş şeylerde canımızı riske atmanın bir anlamı yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trakyadan olsun
çamurdan olsun be yaaa
benzermi devşirmeye.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Cahil cesareti hakikaten . Adam olse belediyeninde ne umrunda olur. Aractaki mermi deliklerinin fatirasini gonderirler varislerine..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş yıldızların ölümüyle ilgili başlık açmış ilgi alaka sıfır neredeyse,siyaset veya ideoloji gibi sapkınlıklar olunca coşku alıp başını gidiyor.Apayrı bir tutulma bu aynı zamanda toplumun takdir ettiği.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ATAR yapmak nedir?
hangi dildir bu başlık?
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Dayı fena yalnız verecen eline şok cihazını biber gazını vuracak kırbacı vuracak kırbacı.

Gel buraya gel heeyt :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Hımmmm
trışkadan nağmeler yani)))
afferin...ve Teşekkürler
aydınlandık))
Benden yaşça büyüksünüz saygısızlık ve ukalalık yapmak istemem. Rica ediyorum imâlı ve tahrik edici alıntılar yaparak tartışmaya mahal vermeyin. Bir hata ve kusur varsa daha tatlı bir dil ile uyarabilirsiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benden yaşça büyüksünüz saygısızlık ve ukalalık yapmak istemem. Rica ediyorum imâlı ve tahrik edici alıntılar yaparak tartışmaya mahal vermeyin. Bir hata ve kusur varsa daha tatlı bir dil ile uyarabilirsiniz...
Defalarca uyarılar oldu güzel kardeşim,
topicler açıldı,
türkçeyi düzgün kullanma yada en azından berbat etmeme konusunda
hala neyi uyarmalıyım
bilemedim
cahiliğime verin kusura bakmayın..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Defalarca uyarılar oldu güzel kardeşim,
topicler açıldı,
türkçeyi düzgün kullanma yada en azından berbat etmeme konusunda
hala neyi uyarmalıyım
bilemedim
cahiliğime verin kusura bakmayın..

"gtüzel" değil "güzel"
"topic" değil "konu"
"türkçe" değil "Türkçe"
kelimelerin sonuna ".." iki nokta bırakılmaz. Devamı var ise "..." 3 nokta ile bitirilir...

Öyle uyarılmaz, böyle uyarılır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst