Silahla Tehdit

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Bugün kız arkadaşımla bir göl kenarında piknik alanına gittik, mangal yaktık biraz eğlenelim diye gittik. Yaklaşık 50-100 metre ileride bir adam kız arkadaşıyla gelmişti ilk başlarda normal davransalarda daha sonra adam belinden silah çıkardı sanki bir hedefe ateş ediyormuş gibi ateş etti yaklaşık 10 el falan. daha sonra hafiften bize dönerek orada birkaç yere daha ateş etti, direk bize tutmadı silahı ama ne olur ne olmaz diyerek piknik alanının başka bir tarafına geçtik ve silahlı olduğu için müdahele etmek istemedim.

Daha sonra polisi aradım jandarmaya yönlendirdiler. birisi silahla ateş ediyor diye. jandarma geldi ne yaptı bilmiyoru muhtemelen ceza yazdı daha sonra araç piknik alanında çıkıyordu bayağ hızlı bir şekilde patinaj çekerek falan kalktı. Bayağ sinirliydi yüzünden anlaşılıyordu.

Bizi görünce sert fren yaptı "Sen mi şikayet ettin lan" dedi. Bende hem uğraşmak istemediğim hemde kız arkadaşım yanımda olduğu için yok ben etmedim dedim. Orda tehditler savurdu erkeksen sen ettiysen söylersin falan diye. Eli belindeydi muhtemelen silah vardı belinde, jandarma neden almadı bilmiyorum. Bende yok ben etmedim dedim devam etti.

Böyle insanları barındırmamak lazım. Öyle bir piknik alanında gerçek silah ile sağa sola ateş eden birisini nasıl oluyorda serbest bırakıyor ?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2016
Mesajlar
196
Muhatap olmayarak en iyisini yapmışsınız. Kimse kusura bakmasın hastalıklı insanlar elindeki silahla güya artistlik yapıyor polis uğraşmak istememiş galiba.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Muhatap olmayarak en iyisini yapmışsınız. Kimse kusura bakmasın hastalıklı insanlar elindeki silahla güya artistlik yapıyor polis uğraşmak istememiş galiba.

Polis diye yanlış yazdım jandarmaya yönlendirdiler.jandarma bölgesiymiş..ayrıca muhtemelen ceza yazmış çünkü adam çok sinirliydi jandarma gelirkende karşılaştığımızda nerde o şerefsiz diyerek geldi zaten sanmıyorum boş gönderdiklerini. Evet eğer ben şikayet ettim deseydim muhtemelen sonu kötü bitecekti.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bugün kız arkadaşımla bir göl kenarında piknik alanına gittik, mangal yaktık biraz eğlenelim diye gittik. Yaklaşık 50-100 metre ileride bir adam kız arkadaşıyla gelmişti ilk başlarda normal davransalarda daha sonra adam belinden silah çıkardı sanki bir hedefe ateş ediyormuş gibi ateş etti yaklaşık 10 el falan. daha sonra hafiften bize dönerek orada birkaç yere daha ateş etti, direk bize tutmadı silahı ama ne olur ne olmaz diyerek piknik alanının başka bir tarafına geçtik ve silahlı olduğu için müdahele etmek istemedim.

Daha sonra polisi aradım birisi silahla ateş ediyor diye. Polis geldi ne yaptı bilmiyoru muhtemelen ceza yazdı daha sonra araç piknik alanında çıkıyordu bayağ hızlı bir şekilde patinaj çekerek falan kalktı. Bayağ sinirliydi yüzünden anlaşılıyordu.

Bizi görünce sert fren yaptı "Sen mi şikayet ettin lan" dedi. Bende hem uğraşmak istemediğim hemde kız arkadaşım yanımda olduğu için yok ben etmedim dedim. Orda tehditler savurdu erkeksen sen ettiysen söylersin falan diye. Eli belindeydi muhtemelen silah vardı belinde, polisler neden almadı bilmiyorum. Bende yok ben etmedim dedim devam etti.

Böyle insanları barındırmamak lazım. Öyle bir piknik alanında gerçek silah ile sağa sola ateş eden birisini polis nasıl oluyorda serbest bırakıyor ?

Oraya bakan karakola gidip bir sorun bence, ben de merak ettim.
Kurusıkı ise silaha el koyulup ceza yazılmıştır.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Oraya bakan karakola gidip bir sorun bence, ben de merak ettim.
Kurusıkı ise silaha el koyulup ceza yazılmıştır.

Silah gerçekti hocam, çünkü vurduğu bir hedeften merminin sesi geldi... Aslında jandarma beni orada kendi telefonundan aradı tekrar arasam mı diye tereddütte kaldım geri aramadım :)
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Jandarmalar bi tarafına soksaymış keşke o çok güvendiği silahı.
 
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
61
Orayı bilirim . Yollar dar ve uçurumlu içmeye sıçmaya gelen de olur. Ama 110 nasıl yaptınız orasa aklım ermedi. Ben çoktan uçmuştum kenara.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Havalı saçma tanesi dahi yüz metrelerden tesir edecek hale modernize oldu.

Kısa namlulu av tüfeklerinden atılacak tek/şavrotinler yüzlerce metreden ölüme neden olabilecek güce eriştiler.

Kısa namlulu ancak yivsete sahip en kıytırık dohuz mm dahi , bin metreye kadar ölüme sebeb olabilir.

Sert zeminlere çarpıp seken ( taş/çakıl/su/ vb ) havalı saçma/tek kurşun/şavrotin/gömlekli/gömleksiz çekirdekler hız kazanarak azami menzillerini arttırıp ölüm/yaralanmalara sebeb olabilir.

Kırsal alanlarda jandarmayı tercih ediniz.

Olması gerektiği gibi davranmışsınız , o hanzo umarım yalnız kendisine zarar verir , hep dediğim gibi " herkes herşeye sahib olmamalı "

Hasılı kelam , verilmiş sadakanız varmış , vermeyede devam ediniz.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Havalı saçma tanesi dahi yüz metrelerden tesir edecek hale modernize oldu.

Kısa namlulu av tüfeklerinden atılacak tek/şavrotinler yüzlerce metreden ölüme neden olabilecek güce eriştiler.

Kısa namlulu ancak yivsete sahip en kıytırık dohuz mm dahi , bin metreye kadar ölüme sebeb olabilir.

Sert zeminlere çarpıp seken ( taş/çakıl/su/ vb ) havalı saçma/tek kurşun/şavrotin/gömlekli/gömleksiz çekirdekler hız kazanarak azami menzillerini arttırıp ölüm/yaralanmalara sebeb olabilir.

Kırsal alanlarda jandarmayı tercih ediniz.

Olması gerektiği gibi davranmışsınız , o hanzo umarım yalnız kendisine zarar verir , hep dediğim gibi " herkes herşeye sahib olmamalı "

Hasılı kelam , verilmiş sadakanız varmış , vermeyede devam ediniz.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Malesef böyle insanlar gittikçe artıyor. Umarım dediğiniz gibi başkalarına zarar vermeden olan kendilerine olur.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunlara benim yöneteceğim bir ülkede yapılacak olan şey jandarma tarafından o anda kurşuna dizilmek olacaktır. Bu ülkede silah kullanımı da satışı da hemen, tamamen yasaklanmalı. Yasaklanmayacaksa da cahillere silah vermeyeceksin. Tabi cahiller tarafından yönetilen, cahilliğin yüceltildiği, cahillikten prim yapılan bir ülkede bu nasıl olur orası bilinmez ?
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Ülke barzodan geçilmiyor malesef. Beline silah takan kendini bir b.k sanıyor. Bu yüzden piknik kamp alanları mümkün olduğunca kalabalık yerler tercih edilmeli.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Herkesin elinde ruhsatsız silah dolanıyor. Rahatlık hat safhada. Kurşun sekip sana gelse öldüğünle kalıyorsun. Kurallar daha sert olmalı
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
2 ay önce evimize hırsız girdi. Ipad, 3 tane yurtdışından alınma Iphone 7 başka çantalar falan dururken 250 mermi ve tabancayı alıp gitti. Bu tip olayları es geçmeyelim. İhbarda bulunalım.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu memleket adamı şair yapar.:cherry:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sen mi şikayet ettin diye sorduğunda, hayır abi ben etmedim noldu ki ceza mı yazdılar deseydin keşke :cherry:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
sen mi şikayet ettin diye sorduğunda, hayır abi ben etmedim noldu ki ceza mı yazdılar deseydin keşke :cherry:

Çok uğraşmak istemedim yok ben etmedim dedim sadece :cherry: Ama benden başka kimse yoktu orada benim ettiğimi biliyordu büyük ihtimal:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst