Silah gibi motor dedikleri bu olsa gerek

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu resim defalarca verildi sayın modum.... Hatta bende bile kayıtlı.... :cherry:

Gönül rahatlığıyla kitleyebilirsin..Vicdanın rahat olsun....:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Kitlensin bu topic ne de olsa İso'nun:mrgreen:
Ayrıca kim böyle bir makina yapar ki.... Bu adam şimdi bu motorla vın vın yapıp geziyomu:mrgreen: Ayy hiç sevmedim ben:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bu aralar bi topic yağmurudur başladı bakalım hayırlısı..
İşler kesat galiba iso.. Canın mı sıkılıyo ne iş :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kitlensin bu topic ne de olsa İso'nun:mrgreen:
Ayrıca kim böyle bir makina yapar ki.... Bu adam şimdi bu motorla vın vın yapıp geziyomu:mrgreen: Ayy hiç sevmedim ben:cherry:

NE demek kız nasıl olsa isonun ,hı cimcimee :p

Yaw valla defalarca verildi....:p:p:p Yemin mi edem....:cherry::cherry::cherry:

Sözün seneddir patron ayıp ediyon:)

Bu aralar bi topic yağmurudur başladı bakalım hayırlısı..
İşler kesat galiba iso.. Canın mı sıkılıyo ne iş :mrgreen:

KAynak buldum kanka,video katmayı bilmiyodum onuda öğrendimmm,artık benim için bölüm açar yönetim,efendy iso konuları buraya açacaktır:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
saçmalık bence...
silahın şiddetin bulaşmadığı bişi kaldımı acaba:silent:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
13
Tam istanbul'lulara özel bir motor, böyle bir motora binicen sıkıyorlarsa otocular hareket yapsın, bence İstanbul MT, araba kullanan sürücüler motorculara saygı duymayı öğrenene kadar bu donanımları motorlarına monte ettirsinler. :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Topic açılmasına sebep olan motosiklet geçen yıl E-Bay'da satışa çıkarılmıştı.
Bir arkadaşım intihar etmek için silah ararken tesadüfen bulmuş bunu.:)

Ordu malı değil.

Örneğin aşağıdaki gibi versiyonlar da var.

0032oisv0.jpg


Fakat bunlar orduda motor kullanılmadığı anlamına gelmez.

Aşağıdakiler en eski örneklerden.
classic_600.jpg


xmas_moto1.jpg


milizia1.jpg


bersaglieri1.jpg


idharleywlafull2ar1.jpg


Yıllardır Amerikan ordusunda kullanılan ve dizel motosikletlerin ilk denemelerinin yapıldığı Kawasaki Klr:

mvc001smw7.jpg


050418n3557n074resizeec2.jpg


dvic364pj4.jpg


desertstormrz2.jpg



m1030m1jp8.jpg


KLR.JPG


Dizel motora biraz daha detaylı bakalım.

HDT%20Diesel%20Engine.jpg


Bizim Memetçik de kullanıyor tabii motosiklet.

tr_jandarma_varadero.jpg


Niye açtın bu topiği kardeşim!
Dememek lazım.
Bakın her topicten bir şeyler öğreniyoruz.:)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dememek lazım doğru.. en azından iki üç motosiklet resmi gördük diyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bu motorla Isparta Belediyesini basıp yolları tamir ettirmek lazım.:)
Güzel motor paylaşım için sağol.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
KAynak buldum kanka,video katmayı bilmiyodum onuda öğrendimmm,artık benim için bölüm açar yönetim,efendy iso konuları buraya açacaktır:queen:
Bilmemek ayıp deil öğrenmemek ayıp derler bide..
Senin video katmayı öğrenmen bize en büyük ayıbın oldu be kılkuyruk :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
8
biraz abartı olmuş ama düşünürsek asker kullanabilir:) güneydoğunun dağları buna elverişsiz gerçi ama:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst