Silah gibi motor dedikleri bu olsa gerek

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yuhhhhhhhhhhh... adam dierk savaşa hazırlık yapmış... bu motosikletten alalım da IRAĞ'a yollarız... :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm nerden buluyon bunları yavf..

bunlardan bizim şanlı türk ordusuna lazım ..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Silah gibi motor dedikleri bu olsa gerek
Öyle bişey mi diyorlarmış :)

İso,konuyu moto sohbet ten fotoğraflar bölümüne taşıdım.Orası daha uygun,bir daha ki sefere dikkat edersen sevinirim :wiinkk:

Bir de,tanıdık geldi bu konu ama,umarım mevcut değildir:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi forumu karıştırıpta konuyu açıyorumm ,umarım fii tarihinde bi yerlerde açılmamıştır,ya nasıl fotoğraflar bölümü aklıma gelmedi hayret,şaşkınlık işte,neyse dikkat ederim eyvallah:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
bu motosiklet gerçek savaş motosikleti mi?
yoksa meraklısı sanatsal çalışma mı yapmış?
hani nazilerin 2. dünya savaşında kullandıklarında yandaki sepette makinalı tüfek felan oluyordu ama bunda sürücü aynı anda hem binip hem o makinalıyı kullanamaz diye düşünüyorum.yoksa yanılıyor muyum?
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
bu motorla direk yarışlara girip ne kadar kupa varsa kaldırırsın:p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tam tesisat. Bana kalırsa bu gerçek savaş motosikleti. Yada gösteriş amaçlı düzenek kurulup fotoğrafları çekildikten sonra tekrar düzenek bozulmuştur.
Yoksa roket atarı kim kaybetmişte zevkine başkası bulsun. Askeri telsiz var yanda asılı. Hiç olmadı ürünlerin hepsi sahtedir.
Fotoğraflardan birinin sağ alt köşesinde bir tablo var. Şiir mi açıklamamı belli değil.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Forumda bi kere daha verilmişti. Gerçek savaş motosikletleri 2. dünya savaşında kullanılmış sanırsam ama tam emin değilim. Bu yeniden yapılmış ama orjinaline bağlı kalınmıştır diye düşünüyorum :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
aslında buldum.bu tam büyük şehirde işe yarar.
malum trafikte kelle koltukta geziyoruz:
öne kıranlar,sinyal vermeyenler,tali yoldan çıkanlar,lambalarda çarpanlar.
abi kurcan şöle bir ekipmanı bakalım hangi minibüs aniden kırıp önünde yolcu almaya cesaret etcek o vakit .
ankara için birebir çözüm bu.
tabii karşılığında minübüsler ekipmanlanırsa gene işe yaramaz ya bir müddet idare eder artık.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
amerikan malına ve zekasına benziyo ::angry2::

zati silahtan başka bi moka::rantinp: kafaları çalışmıyo...

analarından silahlı doğuyolar beee.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iso bune ya dostum.içindeki savaşçı ruhu böylemi dile getirdin:p.
nerde arayıp buldun bu manyağı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst