- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #1
s.a. motorcu camiası öncelikle herkese hayırlı ramazanlar
soruma gelirsek motorun sıkıştırma oranını artırmak motora zarar verir mi yoksa yararlı mı olur misal 10 bar sıkıştıran bir motoru 11-12 bara çıkartırsak bir sıkıntı olur mu motor bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum lütfen
tabi bu işlemi yapınca yanma odası da ufalacak ufak olması patlamada sıkıntı olur mu bilgi almak istiyorum kendi motorumda şuan bir kaç işlem yaptımda yapmışken sıkıştırmayı da artırayım diyorum da o yüzden soruyorum
soruma gelirsek motorun sıkıştırma oranını artırmak motora zarar verir mi yoksa yararlı mı olur misal 10 bar sıkıştıran bir motoru 11-12 bara çıkartırsak bir sıkıntı olur mu motor bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum lütfen
tabi bu işlemi yapınca yanma odası da ufalacak ufak olması patlamada sıkıntı olur mu bilgi almak istiyorum kendi motorumda şuan bir kaç işlem yaptımda yapmışken sıkıştırmayı da artırayım diyorum da o yüzden soruyorum