Sıkıldık..E hadi Adana'ya gidelim o zaman (: [komtan,Loft]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
fazer600 öldü yerıne artık mCk var haberınz ola:D
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
arkadas saten sen bısı gormesende olur fazer600den hayır gormedıgını ıddaa edıorsn helal olsn derım sana bıraz dusun bakalm
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
sımdııı herseyın hayrlısı olsn dıorzz
ben saten ılgıncım onların ılgınclıgı senı sasırtmasın arkadasm
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
ay yazık ezıler sızı:D:D tammm sızıde gelın kucaklıyımm sevgı pıtırcıklarım benm:D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu tür organizasyonları düzenlemeden önce haber verin.İmkan olursa gelirim:p
kim gelmez bursalı olsun mu :p
Üyelik tarihin ilginç mck arkadaşım. Mesaj adetin ise ayrı bir olay.Umarım bu mesaj adeti bir ay içinde fazer 600'ün mesaj adetine ulaşmaz. :)
Biz ilk üyeliklerimizi alırken nolur nolmaz die 2-3 tane alırız.Faydasını hep görmüşüzdür :p
gıcığım size sus terbiyesizz::miiz::
mCk arkadaşım 500cc aşşağısını bırak motoru olmayanlarla neden muhattap oluyorsun ?
Ümitcim gel bizde senle gezelim bırak bunları..
Mck mck gezsinler bunlar:cherry:
siz anca bahçeye iner gezersiniz :p

bu çocukta takıldımı takılıyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst