Şiirim Geldi.. Tutmayın Beni!!

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,
Bir radyo programında okuduğum bir şiiri yollamışlar.
Canlı yayında okuduğum için bir çok teknik hata mevcut, kusura bakmayın.
Ben de bir kaç resim ekleyip paylaşmak istedim.
Öncelikle bu nefis şiiri yazan Ahmet Telli'ye teşekkürler.
Çok da becerdiğim söylenemez ama!!
Öylesine işte...
Hoşunuza giderse.....

[YT]RFX1afX9xHQ[/YT]
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ağzına sağlık. :cat:
__________________________________________________
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
24
patriote harika harika harika :rendeer::rendeer::rendeer:::biggrinn

başka birşey diyemiyorum neden beğenmedin anlamadım resimlerle şiirin uyumuda çok güzel olmuş seste bi başka güzel
ben şiiri severim diline sağlık umarım devamı gelir
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Nasıl bi ses o hocam.
Güçlü, ağır ve etkileyici, birazda buğulu sanki. Ama buğusu gizli, ön planda değil. Kudretli daha çok

yine gelin hocam, sesinize ses veren olucaktır
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
sabahın 8 inde bu harika ses ile güne başlamak çok güzel.
boğazıma bir düğüm takıldı. ağlamakla ağlamamak arasında kararsızım.
fon müziği yapacak arkadaşlarla çalışırsanız izlemek isteriz.
kendinizi de şiir okurken görmek bizi mutlu edecektir.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar;
çok naziksiniz teşekkür ederim.:rendeer:
@Efsun;
Beğenmedim diye söylemedim.
Hani profesyonel bir şey beklemeyin diye yazmıştım o satırları. :)
Böyle okuduğum bir kaç şiir daha var.
Radyodaki arkadaşlar yollarlarsa onları da paylaşırız inşallah.

Sizleri de dinlemek isterim...:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bende davul kayıtları var, şiir insanına daral getirir, rahatsız eder kanaatindeyim. Çota çota vuruyorum, onun sesi. Olmaz yani.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende davul kayıtları var, şiir insanına daral getirir, rahatsız eder kanaatindeyim. Çota çota vuruyorum, onun sesi. Olmaz yani.


Az bi yavaş vurursan bişey olmaz...:)

Evinizin yakınında hala oturan komşularınız varsa, o kadar da kötü değildir herhalde... :)

Ben severim.
Ama
Ramazan davulcusu gibi çalmıyorsan...:cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
öyle mütavazi ayaklarına yatma..gerçekten çok güzel okumuşsun yanındaki müzikse harika ağzına sağlık devamını getirirsin artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst