- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,139
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,
Bir radyo programında okuduğum bir şiiri yollamışlar.
Canlı yayında okuduğum için bir çok teknik hata mevcut, kusura bakmayın.
Ben de bir kaç resim ekleyip paylaşmak istedim.
Öncelikle bu nefis şiiri yazan Ahmet Telli'ye teşekkürler.
Çok da becerdiğim söylenemez ama!!
Öylesine işte...
Hoşunuza giderse.....
[YT]RFX1afX9xHQ[/YT]
Bir radyo programında okuduğum bir şiiri yollamışlar.
Canlı yayında okuduğum için bir çok teknik hata mevcut, kusura bakmayın.
Ben de bir kaç resim ekleyip paylaşmak istedim.
Öncelikle bu nefis şiiri yazan Ahmet Telli'ye teşekkürler.
Çok da becerdiğim söylenemez ama!!
Öylesine işte...
Hoşunuza giderse.....
[YT]RFX1afX9xHQ[/YT]