sigaralı hayvan

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende uyarıda bulunmak ıstemıstım ama bu arkadasımız cok agresıf basına neler gelebılecegının farkında degıl hesap soracakmıs bı hafta sonra.biz basına boyle bısey gelmesın herkese dalma dıyoruz adam ıntıkam pesın.:pr:
ya arkadaşım işallah kimsenin başına gelmesin, ama küfürü ben yutmam yutamam, uyarıların için sağol seni anlıyorum teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ya arkadaşım işallah kimsenin başına gelmesin, ama küfürü ben yutmam yutamam, uyarıların için sağol seni anlıyorum teşekkür ederim:cat:

bende senı anlıyorumda kardesım hıç gerek yok böyle şeylere senı 2 haftadır takıp edıyorum genc bı arkadasımızsın ama cok anı parlıyorsun,fevri cıkışların var bıraz daha elı ayağı duzgun seyler dusunup yazdıklarını daha dıkkatlı yazarsan sevınırım böyle yapıp kendıne dusman kazanacagına iki guzel laf yapıp dost kazanmanı temenni edıyorum.sakın ol bıraz rahatlamaya calıs nedır bu yasta asıp kesmeler sehır eskıyasımı olacaksın sonunda bosver olaylara pozıtıf yonuyle bak senı iyi bir insan olarak burada gormek ıstıyorum ben:rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sigarayı üzerine atacak kadar hayvan olan arkadaş burada sırıtarak ben yaptım diyecek cesarettedir herhalde. Eğer o kadar cesareti yoksa etek giyip motora binsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende senı anlıyorumda kardesım hıç gerek yok böyle şeylere senı 2 haftadır takıp edıyorum genc bı arkadasımızsın ama cok anı parlıyorsun,fevri cıkışların var bıraz daha elı ayağı duzgun seyler dusunup yazdıklarını daha dıkkatlı yazarsan sevınırım böyle yapıp kendıne dusman kazanacagına iki guzel laf yapıp dost kazanmanı temenni edıyorum.sakın ol bıraz rahatlamaya calıs nedır bu yasta asıp kesmeler sehır eskıyasımı olacaksın sonunda bosver olaylara pozıtıf yonuyle bak senı iyi bir insan olarak burada gormek ıstıyorum ben:rendeer::rendeer:
en iyi kabadayılık efendiliktir, kavgayı asla seven bir insan olmadım bana haksızlık yapılmasın yeter, kafama vursunlar ekmeğimi elimden alsınlar öyle bir insanım, sağol teşekkürler
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
bende oralarda qeziyorum banada rastlarsa ve aynı hareketleri görürsem bilemem tek qezmiyrum yani ^^ .. Geçmiş oLsn bu arada komşu sıkma canını..
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Sonra bunun gibiler yüzünden motorcular yanlış tanınıyo .:silent:
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
abiler arkadaslar LÜTFEN hayvan demiyelim hayvan demek ona bir iltifattır ayrıca hayvan lara haksızlık oluyor
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
öküz sığır dana gibi şeyler söylemeyin arkadaşlar hayvanları zoruna gider :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hayvan diyemeyiz kendisine, hayvanlar içgüdüleriyle yaşıyor ne varsa irade sahibi insanda var hoca, türümde var ne varsa. Hayvanlar masum. Keşke yanına gelip

"sigarayı neden üstüme atıyorsun:silent:" deseydin adama."s*ktir" mi dedi ?

"Neden böyle konuşuyorsun, terbiyeli olmalısın::ranntign" diyebilirdin.

Şimdi siteden çıkması zor. okumama ihtimali de var, belki bi dönem takıldı sonra gelmedi bir daha, aktif değil, hiç bilemeyiz.

Hemen asıp kesen abilerimiz ve arkadaşlarımız var, böyle tavsiyeler vermemeliyiz bence. Durduk yere bi adam neden arkasındakine yol vermesin üstüne sigarasını fırlatsın bir de siktir çeksin ? 3X combo bu, hem tanımadığı bilmediği birisine. Hadi oldu diyelim dediğim gibi soruları kendisine yöneltebilirdin. Baktın cevap vermiyor
"motoru kenara çek kalbini kıracağım::angry2::" diyerek biraz hırpalardın silkelerdin, özür dilerdi konu kapanırdı.
Geçmiş olsun, Allah kötüsünden korusun. Lafçısından, dedikoducusundan korusun Allah.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
Evet arkadaşlar çok zor ama sakin olun böyle durumlarda.
Karşınızdaki insanın yapacağı ters bir hareket veya üzerinde taşıdığı herhangi bir cisim(silah,bıçak v.b) kullandığı takdirde tabiri caizse kimvurduya gidersiniz.
Eğer çok aşırı bir durum yok ise bulaşmayın böylelerine derim.
Ha bulaşmayın dediysekde ana avrat söverken izlemek değil kastettiğim::pcgum::::pcgum::::pcgum::
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
387
gerzek mal kimse çıksın ortaya sizin gibiler yüzünden motorsiklet camiası kötüleniyor gerizekalı hayvanuz fordus magandus çağ dışı yaratık
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yapmayın arkadaşlar
sitemiz güzide bir elemanını daha kaybedecek :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
valla trafikte en sevdiğim grup kuryecilerdir. Kaç kere kavga ettiysem hemen arkamda bir kuryeci belirmiştir bana destek çıkan. Ama demek ki aralarından böle kodoşlarda çıkıyomuş, olabilir. İnşallah bulur da deşifre edersin eşşeği...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Bak cok kizdim simdi...Neden o kisiyi hayvana benzettin?

Hayvan Dogaya zarar vermez bu 1

Hayvan Dogadaki Dengeleri bozmaz bu 2

Hayvan İnsanlardan uzakda yasamaya calisir bu 3

.................................................................

İnsan her halti yer (hayvan tarafinan bakildiginda)bu 1

İnsan dusunebilir bu 2

insan iradelidir bu 3

insan kisilik sahibidir bu 4

................................................................

Simdi bu tum yazdiklarimdan biri dahi yok ise bu mal da..

o hic likdir.

diyebilecegim bu...

ne demek istedigimi bir cogunuz umarim anlamissinizdir...

hic oyle hakarete vs.. seylere gerek yoktur bence...:cherry:

..................................................................................

Esefle kiniyorum ve sanada gecmis olsun diyorum...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Arkadaş:silent:

Kaç kere yazdım burada gençlere! bu tip durumlarda sakinnn, çok sakin olun. Yavaşça sollamaya/sağlamaya geçin, sakin olun! Tam diğer motorun ön teker hizasında iken (İnsani duygularımızı tamamen kaybetmeyecek kadar sinirlenmediysek mümkün olduğunca yavaş/az süratlerde) ön tekerin tam önüne bir ufak tekme. :cat: Denenmiş ve başarılı olunmuş bir tekniktir, püf nokta sakinn kalın, ne yapacağınızdan ve sonucunun ne olacağından emin olun:cat:

Abim bende basta sakin olun diye yazarken sakinlestirip yatırtırmaya calısıyorsun zannettim.
Sonuna dogru geldigimde mesajının baktım direk adamı felc ettiriyorsun :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst