sigaralı hayvan

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün motorla yeşilköy e doğru gidiyordum yolda bi cbf 150 (kurye)elinde sigarayla tın tın gidiyordu .selektör yaptım sinyal verim tam geçicem bi anda önüme kırdı dedim yanlışlıkla yapmıştır dier taradfından geçiyim dedim tam yanyana geldik baktım adama motorun gidonunun altında motosiklet.net yazıyo aa dedim bu da bizim siteden tam gaz veridim adam bi anda elindeki sigarayı üstüme doğru fırlattı bağırdım ne yapıyosun ya sen diye küfür etti bana s.tir diye plakayı almayı unuttum olayın heyecanından .

şimdi soruyorum o HAYVAN bu sitedenmi ???
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
tam hayvanmış gerçekten. buraya üyeyse ve okursa ona sesleniyorum. hayvansın sen oolum katıksız hayvan.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Yanından geçerken yan tekmeyi koysaydın. Acaba tekme yediğinde elindeki sigara ile dengeyi sağlayabiliyor muydu ?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
böyle benim o diye çıkar mı :) o iş geçti plaka almalıydınız.. ya da yetenekli kurye sigara içerken sürebiliyo diye konu açsanız gelirdi :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemide damızlık hayvan :cherry::cherry: ben olsam levye demiriyle döverdim onu
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş:silent:

Kaç kere yazdım burada gençlere! bu tip durumlarda sakinnn, çok sakin olun. Yavaşça sollamaya/sağlamaya geçin, sakin olun! Tam diğer motorun ön teker hizasında iken (İnsani duygularımızı tamamen kaybetmeyecek kadar sinirlenmediysek mümkün olduğunca yavaş/az süratlerde) ön tekerin tam önüne bir ufak tekme. :cat: Denenmiş ve başarılı olunmuş bir tekniktir, püf nokta sakinn kalın, ne yapacağınızdan ve sonucunun ne olacağından emin olun:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir olayda zaten nevrim döner kimseyi tanımam gözüm kimseyi görmez ::angry2:: bide küfür varsa işin içinde elimden alamazlar, elime ne geçerse artık leyve, lastik job, taş gebertirim onu
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
böyle bir olayda zaten nevrim döner kimseyi tanımam gözüm kimseyi görmez ::angry2:: bide küfür varsa işin içinde elimden alamazlar, elime ne geçerse artık leyve, lastik job, taş gebertirim onu

kardesım ne kadar nazıksın:pya ondada tüfenk varsa napacaksın:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesım ne kadar nazıksın:pya ondada tüfenk varsa napacaksın:salut:
işin içinde küfür var, napalım altındamı kalalım:silent: benim anam ağlayacağına onun anası ağlasın diyerek dalarım adama::angry2:: adamın cüssesinden dayak yiceğimi anlasam bile gene kavga ederim, ama sonuçta onuda yamulturum, silah varsa o zaman iş değişir, o silahı çektimi sıkacak sıkamassa karşındaki sıkar, ha işin içinde silah yoksa çakı vardır, kabasına splarım bıçağı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence CBF150 topiğine git..... Orda yakalarsın.....


Yakaladığında da teşhir et hayvanı...:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ulan yontulmamış kereste! bu ne öküzlüktür! hiç mi birşey öğrenmedin bu siteden AYI!
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
işin içinde küfür var, napalım altındamı kalalım:silent: benim anam ağlayacağına onun anası ağlasın diyerek dalarım adama::angry2:: adamın cüssesinden dayak yiceğimi anlasam bile gene kavga ederim, ama sonuçta onuda yamulturum

ama her kusun etı yenmez ya dişliyse rakıbın sana hamle yaptırmayacak kadar tecrubelı profesyonelse napıcaksın.herseye boyle dalmaman lazım ama.. bı gun basına böyle bısey denk gelırse bu sözlerımı hatırlarsın?dedıgım gıbı dalacagın adamın kım oldugunu bılmeden dalarsan basına hıc ummayacagın o adamı hayatın boyunca unutamıyacagın kadar mühim seylerle de karsılasabılırsın bunuda unutma:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay hayvan vay...:) hayvanlığın ccsi kategorisi yok...geçende Çağlayanda benim yanımdan cbf 150 li bir kurye resmen artizlik olsun diye teğet geçti...bu kadar adilik olurmu ...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen hele motoru bi tarif etsene...Belki tanıyanımız vardır... :cat:
Belirli bir özelliği falan varmıydı motorun..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama her kusun etı yenmez ya dişliyse rakıbın sana hamle yaptırmayacak kadar tecrubelı profesyonelse napıcaksın.herseye boyle dalmaman lazım ama.. bı gun basına böyle bısey denk gelırse bu sözlerımı hatırlarsın?dedıgım gıbı dalacagın adamın kım oldugunu bılmeden dalarsan basına hıc ummayacagın o adamı hayatın boyunca unutamıyacagın kadar mühim seylerle de karsılasabılırsın bunuda unutma:wiinkk:
ben her kuşun eti yenir demiyorum, ama bu tür olaylarda hele hele işin içinde küfür yada ağır hakaretler varsa ben tepkimi koyarım, ha illede kavgada etmek gerekiyorsa ederim bundan korkmam, o anda içimden düşünürüm bu adam beni kavgada dövebilir ama yinede girerim. Ben asla ve asla haksızlığa gelemem kendimide bozdurmam, he o an beni kavgada dövebilirde, ama 1 haftaya kalmaz hesabınız sorarız ever allah :cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
ama her kusun etı yenmez ya dişliyse rakıbın sana hamle yaptırmayacak kadar tecrubelı profesyonelse napıcaksın.herseye boyle dalmaman lazım ama.. bı gun basına böyle bısey denk gelırse bu sözlerımı hatırlarsın?dedıgım gıbı dalacagın adamın kım oldugunu bılmeden dalarsan basına hıc ummayacagın o adamı hayatın boyunca unutamıyacagın kadar mühim seylerle de karsılasabılırsın bunuda unutma:wiinkk:

Aynen öyle arkadaşım tam olarak katılıyorum :cat::cat:
Hemen öyle dalınmaz onunda bir kuralı var..
Çakı bıçak çektinmi adama adamda silah olmadığı ne malum..
İşte ben biliyorum ne bakıyosun diye millet birbirinin kafasına sıkıyo..
Böyle bir yerde yaşıyoruz genciz kanımız kaynıyoda ...
Her şeye çakı bıcak bir gün sıkarlar olmadık bir yerine görürsün sora :)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Aynen öyle arkadaşım tam olarak katılıyorum :cat::cat:
Hemen öyle dalınmaz onunda bir kuralı var..
Çakı bıçak çektinmi adama adamda silah olmadığı ne malum..
İşte ben biliyorum ne bakıyosun diye millet birbirinin kafasına sıkıyo..
Böyle bir yerde yaşıyoruz genciz kanımız kaynıyoda ...
Her şeye çakı bıcak bir gün sıkarlar olmadık bir yerine görürsün sora :)

bende uyarıda bulunmak ıstemıstım ama bu arkadasımız cok agresıf basına neler gelebılecegının farkında degıl hesap soracakmıs bı hafta sonra.biz basına boyle bısey gelmesın herkese dalma dıyoruz adam ıntıkam pesın.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst