Sıfır Salcano Wolf mu, 2 el Cbf 150 mi?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar motora max 3.000-3500 bütcem olacak.başlangıç için kullancam,şimdiye kadar hiç motor sürmedim.1,5 yıl falan sürüp hyosung gt250 alcam Allah nasip ederse.dediğim gibi 1.5 ,2 yıl kullanıp satcam sıfır wolf mü alayım 2. el cbf mi?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
1,5-2 yıl kısa bir süre sayılmaz. Satma fikri aklınızdaysa, büyük ihtimalle 1,5 yılı bile doldurmadan satarsınız.
O yüzden benim tercihim, hem (ikinci el alacaginiz için) daha az zarar edeceginiz, hem de piyasasi daha iyi olduğu için cbf diyorum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
satmayı düşünüyosan cbf derim.
ikinci eli çok iyi.

ama alayım masrafsız 40-50.000km, canını çıkartıncaya kadar kullanayım dersen wolf. motor aksamı eski tip ybr ile aynı. ama ikinci eli zayıf.

ben 5-6 yıl kullanmayı düşündüğümden wolf aldım. 700km de şu an. ha bide wolf 2600tl 12 taksitle satılıyor.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
motoru ölü de olsa cbf al. Salcano diye bir marka yok, kuba mondial hepsi aynı mal. ama honda diye bir marka var.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
işte bak satmayı düşünüyosan cbf al demekte nekadar da haklıyım.

çünkü motoru öldürsen bile satacak bir enayi bulabilirsin :)

ama wolf kız gibi olsada alıcı bulamazsın. yokpahasına gider.
markacıdır bizim milletimiz.

regal reklamları vardı hatırlarsan...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
satmayı düşünüyosan cbf derim.
ikinci eli çok iyi.

ama alayım masrafsız 40-50.000km, canını çıkartıncaya kadar kullanayım dersen wolf. motor aksamı eski tip ybr ile aynı. ama ikinci eli zayıf.

ben 5-6 yıl kullanmayı düşündüğümden wolf aldım. 700km de şu an. ha bide wolf 2600tl 12 taksitle satılıyor.

Sahibinden comu aç elini atsan 40-50.000 km cbf var zaten

Al yaHU 350.000 bin km de bir Cbf 150 :queen::queen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kiz-gibi-cbf-104525650/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onda-cbf-150-sifirdan-farksiz-105717302/detay
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
işine hangisi geliyosa onu al. Wolf un sıfırı 2800 tl civarı, 2 ci elleri 2200 civarı. İnanmayan sahibinden e baksın cbf 5 bin tl sıfırı. 3 bin tl ye rahat 2 ci el bulabilirsin. Dahada davosa gelmem. :santa:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
işte bak satmayı düşünüyosan cbf al demekte nekadar da haklıyım.

çünkü motoru öldürsen bile satacak bir enayi bulabilirsin :)

ama wolf kız gibi olsada alıcı bulamazsın. yokpahasına gider.
markacıdır bizim milletimiz.

regal reklamları vardı hatırlarsan...

Al işte, bütün yorumların özeti :)
Gerçekten bizim halimiz bu, tespit için tebrik ediyorum :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
1,5 yıl sonrasının planını yapma bence. Kendimde ve çevremde gördüğüm motorcuların neredeyse hepsi bindiği motoru 1 yıl önce bile tahmin edemezlerdi. İlk görüşte aşk diye birşey var birgün biyerde denk gelir alı verirsin güzel bir motur :cat:
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
CBF daha rahat bi motor. yani uzun yol için ideal. sen Wolf'la CBF'yi karsılastırmıssın ama pek de anlamlı gelmedı bana bu karsılastırma cunku, WOLF ybr tipi yani güçlü, tek tekere dayanabilicek bi motor. CBF, wollf kadar dayanamaz gibime geliyor öyle aksiyonlu kullanımlara. ben ikisini de kullanmadım ama CBF biraz kaba duruyor. 3bin liraya satsalar bana ben almam şahsen. giderim Wolf veya Drift alırım. fakat Wolf, spor bi motor. o yüzden, Gezicem uzun yol yapıcam rahatlık istiyorum diyosan CBF, aksiyonlu kullanıcam ama aynı zamanda da rahat olsun ve uzun yola da biraz dayansın diyosan Wolf. inşallah aklındaki en dogru kararı verırsın. iyi günler. ( he bu arada, aklını karıstırmak ıstemıyorum ama Mondial MH125 Drift'i de bi düşün. git bi dene sor birilerine bence. Çünkü ben sordum, YBR kadar seri bi motor diyorlar)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
tahsins wolf 2600 TL ye plaka felan dahilmi

yok. motosikleti satın alınca. satış merkezi şehrindeki salcano servisine yolluyor motorunu. sen şehrindeki servisinden alıyosun motorunu. sonra evrakların kargo ile geliyor. plakanı kendin çıkartıyosun.

2600tl/12taksit kredi kartlarına.
ben istanbul üçerlerden aldım wolfu. oturduğum yerden. kredi kartı ile.

2 gün sonra kocaelideki salcano servisinden aldım motorumu.
servise para vermiyosun.
kargo ücreti yok yani.

plakayı da yeni çıkarttım.





 
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
6
bende sahinindende görmüştüm üçerleri. plaka masrafların ne kadar tuttu. bende kararsız kaldım ya şimdi alsammı 2013 ü mü beklesem diye 2013 e girdiğimizde bu fiyata bulamam vergi zamları felan gelecek doğrumu...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
kendin yaparsan 200tl civarı tutar.
benim hiç zamanım yok. iştakipçiye verdim, 300 tuttu. sigorta dahil.
yılbaşından sonrasını allah bilir. altın zarar etmez hep kazanır diyolardı, şimdi tepetaklak :) allah bilir artık.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
uzun süre kullanmayı düşünüyosan wolf al yok 1 2 yıl sonra satarım dersen 2, el cbf ama wolf saha mantıklı olur kanımca :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst