satmayı düşünüyosan cbf derim.
ikinci eli çok iyi.
ama alayım masrafsız 40-50.000km, canını çıkartıncaya kadar kullanayım dersen wolf. motor aksamı eski tip ybr ile aynı. ama ikinci eli zayıf.
ben 5-6 yıl kullanmayı düşündüğümden wolf aldım. 700km de şu an. ha bide wolf 2600tl 12 taksitle satılıyor.
yamaha ybr al dostum cbf de iyidir ama ybr daha kaliteli kanımca
işte bak satmayı düşünüyosan cbf al demekte nekadar da haklıyım.
çünkü motoru öldürsen bile satacak bir enayi bulabilirsin
ama wolf kız gibi olsada alıcı bulamazsın. yokpahasına gider.
markacıdır bizim milletimiz.
regal reklamları vardı hatırlarsan...
Sahibinden comu aç elini atsan 40-50.000 km cbf var zaten
Al yaHU 350.000 bin km de bir Cbf 150 :queen::queen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kiz-gibi-cbf-104525650/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onda-cbf-150-sifirdan-farksiz-105717302/detay
Al işte, bütün yorumların özeti
Gerçekten bizim halimiz bu, tespit için tebrik ediyorum[
ne güzel anlatmışsın tebrikler vatandaşın politikası böyle işte,,, al canını al yine honda diye fiyatı uçur,,,,,,,,,,
tahsins wolf 2600 TL ye plaka felan dahilmi



motoru ölü de olsa cbf al. Salcano diye bir marka yok, kuba mondial hepsi aynı mal. ama honda diye bir marka var.