değşik ses gelmiyor galiba bilmiyorum orjinal ybr kulanmadıgım icin ama değişik ses yok ama performans düşük galiba tek kişi 100 km gecmiyor 2 kişi 90 rahat yapıyor 3 kişide olsa hemen 90 oturuyor
Konu başlığı Subap Ayarı..
Konuyu nerden nereye getirmişsin..
Bu konuya 3 defa mesaj yazmış ve teknik açıdan konuyu değerlendirmiştim..
Diğer arkadaşlarımda o şekilde mesaj yazmıştı..
Çünki konuyu açtığın bölüm
TEKNİK BİLGİLER BÖLÜMÜ..
Bir teşekkür veya samimi bir cümle iletmemişsin..
Ama sen kardeşim;
yazdığın mesajla
Teknik Bilgiler Bölümü'ne yakışmayan bir cümle kurmuşsun..Buna da ben müdahale etmek zorundayım..
Hiç bir Kimsenin kimseye yanlış ve yanıltıcı bilgi vemeye hakkı yoktur..Tabi bilerek..
Teknik bir konu hakkında bilgi istedin..
Bizde teknik bir bilgi verdik..
Dikkat ettiysen senin konuna; bu işlerin uzmanı olan
@Makine nickli mod bile yazı yazmış..:wiinkk:
Daha konuyu başka yönlere çekmenin anlamı yok..:farao:
Ya bu bölüme konu açmayın yada bu tarzda mesaj yazmayın..
3 kişide olsa hemen 90 oturuyor
3 kişi motosiklete binmekte ne demek yaw..:farao: