Show Must Go On! Airbrushed Cevriye Fotolar

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Eveeet arkadaslar kızım Cevriye yi en sonunda susledim pusledim telli duvaklı gelin yaptım! :queen:

Baslangıcta barıs Abi ye(BBRR) sonra da ICM'e(Devrim Bey ve expert) ve Kaan Motor'a(Ibrahim Bey) katkılarından dolayı tesekkuru bir borc bilirim.

Baslayalım hikayeye:
Once motoru biir gusel soktum Bakınız jINLUN UN GENEL FORMU

Sonra butun boyanacak parcaları paketleyip Marmarise Barıs Abiye gonderdim.

Sekli kararlastırıp(Barıs abi aman Derya yapmayalım Pembe Panter bizi bozar dediyse de :p en sonunda kabul etti) boyama ardından AirBrush yaptı.
Bakınız asagıdaki sekilleer :cherry:
derya17lr.jpg


ezgi0093mn.jpg


270320060114ma.jpg


derya39aa.jpg


derya45fa.jpg

gelen parcaları sagolsun expert beyin yonlendirmesiyle ICM den Devrim Bey esliginde Kaan Motor topladı. Kızımı parlatmıslar bir de guzel.. Ohhhhh...
Simdilik aksam cektigim bu fotolar var bugun cekebilirsem gunduz gozuylede goreceksiniz...:cat:
FUAR da gorusuruuuuuuzzzzz... Haa bu arada kızım da fuarda Jınlum standında olacak.. Gormek isteyenlere duyuruluuurrr...:rendeer:
NAZAR ETME NOOLUR, YAPTIR SENIN DE OLUR....:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
evet daha detaylı fotolarını bekliyoruz:rendeer:
hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
güzel olmuş alesta peki sana maliyeti n oldu

bu arada nerelerdesin bakalım sen
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
alestevardiya' Alıntı:
ahhh ah maliyeti sorma!:salut:

Buralardayım, fuarda gorusuruzzz

fuarda görüşmek dileğiyle keşke dünde gelseydin güzel olurdu.

belli belli buralardasın hazırlıklar bittimi
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
güzel olmuş, yapanların ellerine sağlık :)




Barış Abi'm beni de gör!
Barış Abi'm beni de gör!

(yeni tezahürat yazdım nası? :) )
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ayyyyyyyyyyyy süperrrrrr pembeeee :)
dikkat et kız kaçırmasınlar seni o motorun üstündee :wiinkk:
allahım bana da pembe bi motor nasip ett nolurrr :pale:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
BBRR motordan anlamıyorsun ama şu airbrush işinde çok iyisin.
Eline sağlık !!! :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel beaa alestevardiya motorunun rengi bi bayana olacak en ii renk bence.. yakışmış keske üzerinde bi otursaydın bi karede nasıl yakıştığınız daha ii anlaşılırdı.....

BBRR abi şu vizeler bitsin 1 haftalığına yanına gelicem. motorla gelicem motor sende kalsın ben çadır kurar yatarım biryerlerde... sonra yeni gıcır motorlan geri dönerim artık... .. :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2005
Mesajlar
34
pardon ama bişi sorcam ruhsata işlettiniz mi işlettiyseniz kac para tuttu?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
yaa aslında ne yazı beklemeye ne de marmarise kadar gitmeye gerek yok... Parcalar sokulup kuryeyle cok rahat gonderiliyor... Cok da bi sey tutmuyor... Siz diger masrafları karsıycak kadar para biriktirin yeter... Yaz baslamadan halledin bence ki CADDE de hava atan tek tip ben olmayayımm.. Yoksa acık ara birinci olacagım bu yaz ...:bounce:

Isletemedim daha bi 100 de o tutuyormus...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst