Shinko kabusu...

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
2. El aldığım hyo gt250r motorumda shinko nun lastikleri vardı. Motoru yaklaşık 1000-1500 km sürdüm.. Sürüş esnasında titreşim bayağı bı canımı sıkmıştı. Tabiri caiz ise motor aynı kalas gibi gidiyordu. Sürüş esnasında bazen ufak tefek kaymalar yasıyordum. En son ki kaymam neredeyse final ouyordu, tam viraj yapacakken (gayet normal bir sekilde) arka teker öyle bir kaydı ki motor az kalsın gidiyordu altımdan. Yol gayet düzgün ve normaldi. Sonuc su: bu lastikler yolda tükürük görsün kayıyor valla. Yol tutusu berbat ötesi.

Çözüm: michelin pilot active on arka lastiklerini sipariş verdim bgun geldiler ve taktirdim. Lastik üzerindeki kimyasal maddeyi iyice temizledikten sonra test edeyim dedim. Bu kadar mı farkeder yaaaa. Yol tutusu mükemmel, virajlar mükemmel, ıslak zeminde mükemmelden de öte.

Canını seven shinko dan vazgeçmeli diyorum başka bisey demiyorum.... ;)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Arka lastik 150/70/17 - 350 tl
On lastik 110/70/17 - 200 tl

Trabzon michelin bayisinden sipariş verdim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Shinko konusunda haklısın gerçekten berbat bi lastık.

Ayakkabı tabanı bile olmaz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Shinko konusunda haklısın gerçekten berbat bi lastık.

Ayakkabı tabanı bile olmaz.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ben shinko arka lastiğim ile 20-30-40 km hızlarda vırajlarda, sokak dönüşlerinde gayet güzel high-side yaparak dönüşlerimi gerçekleştiriyorum...ama bilerek yapıyorum...napıyım zaten kaymaya elverişli bir lastık...:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

benım motorun arka lastiği su kanallı oldugundan mıdır ne yagmurlu havalarda daha iyi viraj dönüyorum desem yeridir....:silent::sunny:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
ben shinko arka lastiğim ile 20-30-40 km hızlarda vırajlarda, sokak dönüşlerinde gayet güzel high-side yaparak dönüşlerimi gerçekleştiriyorum...ama bilerek yapıyorum...napıyım zaten kaymaya elverişli bir lastık...:cherry:

Aman dikkat yoksa benim arkadas gibi havada yakalarsın motoru, ya da yakalayamazsin ;)

Shinko yu savunanlar belki çıkabilir ama ben sunu diyorum asiri derecede fark var kardesim, motor sürmeden daha bı zevk almaya başladım yani.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Aman dikkat yoksa benim arkadas gibi havada yakalarsın motoru, ya da yakalayamazsin ;)

Shinko yu savunanlar belki çıkabilir ama ben sunu diyorum asiri derecede fark var kardesim, motor sürmeden daha bı zevk almaya başladım yani.

tekrar söyluyorum motorun belirli bir limitten sonra kayacagını bıldıgım ıcın bilerek yapıyorum....
michelin ile arasındaki farkıda iyi biliyorum....kendı motorumla su felan gördum mu yavaslarım....bı arkadasım z750sine bindiğimde (ön arka michelin) yoldaki su birikintisinden korkarak kayacagını bılerek gecmıstım hiç bir sıkıntı olmamıştı....
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Çok para ama can da kıymetli be kardesim.... Shinko olmasın da ne olursa olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Her modeli bir tutamayız değil mi.
Hyosunglar üzerindeki lastikler gercekten kötü; hele ki biraz km yapmıs ve durmus bir motor ise oldukca zedeliyor shinkolar...
Yalnız Shinko'nun 2010 sonrası lastikleri için aynı seyi söyleyemeyeceğim. Ben Rize'de bulamadığım için İstemeyerek shinko taktım CBR600F'ime. korkuyordum fakat hiç de korkulanı yasamadım. Metzeller'den daha dayanıklı olduklarını bizzat test ettim (her model için konusmuyorum)
shinko hakkında da yeni bir konu acmayı düşünüyorum.
Tanıdığım, Bir 600RR ; R6 ; Ve kawasaki zzr 1100 kullanıcısı ile görüşüp aldığım shinko lastikten oldukca memnunum :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Tamam belki shinko nylonlara göre iyidir ama Hyosung gibi yüksek hızlara çıkan bir motorda tabiki tehlikelidir. Benim çinlinin gittiği en fazla 90. ben 70 ortalama hız yapıyorum. Onda naylon lastik vardı. Irc ile değiştirdim. Şimdi çok rahatım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst