SHARK TURU - 15.BÖLÜM ADIYAMAN - BESNİ

Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Adıyaman Besni'de Çağlayan kardeşimiz bizi karşılıyor ama ne karşılama! Adı gibi güzel Besni kebabına ayağımızın tozuyla yumuluyoruz gelir gelmez.

Elbette Adıyaman'da güzellikler sadece yemekle sınırlı değil! Karpuz çatlatan su varmış! Sugözü diyorlar adına. Eh bu kadar sıcaklardan geldikten sonra bir rahatlama şart.

Besni'ye yemek yiyerek girdik yine yemek yiyerek ayrılıyoruz. Gelin güzel bir Teneke Kebabı hazırlayalım...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst