Mezura ile ölçtün mü ? Benim 57 cm M ye denk geliyor giyerken sorun yokta çıkartırken çok acıtıyor kulakları :mrgreen:
Daha kaliteli resimler çektim alırken aklım sauer modelınde kalmıstı fakat gelince texas çok hoşuma gitti.Tekrar alsam yine 2 sininde M bedeni olsa texas alırım sanırım
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0895_zpsb4730ab5.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0897_zpsb6954c6e.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0899_zpsca7ccc98.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0901_zpsdbced60e.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0903_zps2fc276c4.jpg[/URL]
Kask'ı kullandıkca daha iyi oluyor bir zaman sonra
Evet ölçtüm. 55cm'e yakın bi değer çıkmıştı. 54-55 arası diye xs sipariş verdim, sonradan genişler mantığını yürüterek. Ama evdeki hesap çarşıya uymadıGiyerken ayrı bir dert(bu çok sorun değil), giydikten sonra önceki mesajımda da belirttiğim gibi çene kemiklerim ve elmacık kemiğim acayip bir baskıya maruz kalıyor. Yani sıkmalı ama bu kadar değil. Ama kaskı çok beğendim. Bu arada sizin kaska siyah bir vizör acayip gider
bir bakan bir daha bakmak ister. Aman nazara gelmeyin !
![]()
Evet kesinlikle biraz daha genişliyor. Ama bu haldeyken genişlese de bana dar gelecek gibi. Bakalım S beden bi model deneyeceğim.
Hayırlı olsun çok güzel bir kask :cat:
Bende netten çok araştırmıştım shark pek iyi gelmemişti. Bütün markalara baktım ama shark ı görünce gerisi yalan oldu
Bende yeni bir kask almayı düşünüyorum, s900c fujing inşallah.