Shark Speed R

Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Mezura ile ölçtün mü ? Benim 57 cm M ye denk geliyor giyerken sorun yokta çıkartırken çok acıtıyor kulakları :mrgreen:

Daha kaliteli resimler çektim alırken aklım sauer modelınde kalmıstı fakat gelince texas çok hoşuma gitti.Tekrar alsam yine 2 sininde M bedeni olsa texas alırım sanırım :)

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0895_zpsb4730ab5.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0897_zpsb6954c6e.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0899_zpsca7ccc98.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0901_zpsdbced60e.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0903_zps2fc276c4.jpg[/URL]

Evet ölçtüm. 55cm'e yakın bi değer çıkmıştı. 54-55 arası diye xs sipariş verdim, sonradan genişler mantığını yürüterek. Ama evdeki hesap çarşıya uymadı :) Giyerken ayrı bir dert(bu çok sorun değil), giydikten sonra önceki mesajımda da belirttiğim gibi çene kemiklerim ve elmacık kemiğim acayip bir baskıya maruz kalıyor. Yani sıkmalı ama bu kadar değil. Ama kaskı çok beğendim. Bu arada sizin kaska siyah bir vizör acayip gider :) bir bakan bir daha bakmak ister. Aman nazara gelmeyin ! :)


Kask'ı kullandıkca daha iyi oluyor bir zaman sonra

Evet kesinlikle biraz daha genişliyor. Ama bu haldeyken genişlese de bana dar gelecek gibi. Bakalım S beden bi model deneyeceğim.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hayırlı olsun çok güzel bir kask :cat:
Bende netten çok araştırmıştım shark pek iyi gelmemişti. Bütün markalara baktım ama shark ı görünce gerisi yalan oldu :)

Bende yeni bir kask almayı düşünüyorum, s900c fujing inşallah.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Evet ölçtüm. 55cm'e yakın bi değer çıkmıştı. 54-55 arası diye xs sipariş verdim, sonradan genişler mantığını yürüterek. Ama evdeki hesap çarşıya uymadı :) Giyerken ayrı bir dert(bu çok sorun değil), giydikten sonra önceki mesajımda da belirttiğim gibi çene kemiklerim ve elmacık kemiğim acayip bir baskıya maruz kalıyor. Yani sıkmalı ama bu kadar değil. Ama kaskı çok beğendim. Bu arada sizin kaska siyah bir vizör acayip gider :) bir bakan bir daha bakmak ister. Aman nazara gelmeyin ! :)




Evet kesinlikle biraz daha genişliyor. Ama bu haldeyken genişlese de bana dar gelecek gibi. Bakalım S beden bi model deneyeceğim.

Benimde 57 çıktı M aldım aslında S mi alsam dedim iyiki almamışım sizinki gibi bir durum olurdu :) Şu vaziyette bile gayet ilgi çekici hele güneş vizörü kapalı iken çok gizemli duruyor :)

Hayırlı olsun çok güzel bir kask :cat:
Bende netten çok araştırmıştım shark pek iyi gelmemişti. Bütün markalara baktım ama shark ı görünce gerisi yalan oldu :)

Bende yeni bir kask almayı düşünüyorum, s900c fujing inşallah.

Bu dediğiniz modeli indirime sokmamışlar ilginç :) O fiyata Speed R daha mantıklı gibi.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bende geçen hafta bir arkadaşa aldırıp getittirdim İstanbul dan. Texas beyaz modelini.Kafamı ölçtüğümde 55 cm.geldiği için.s beden aldım.Ls2 kaskıma göre kafamı daha fazla sıktı ilk başta.İkinci kullandığımda ise aşırı sıkmadı.Bence çok güzel bir kask.Malzemesi çok kaliteli.Nette tek kusuru vizör açıkken ıslık sesi yapması denmiş.Bu hiç sorun değil bence.Benim150 cc.motoruna çok bile. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst