- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 4,377
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar geçenlerde bir konu açmıştım kask alıcaktım ve hiç ummadığım bir kaskı aldım
Ben exo 500 caberg agv k4 derken yine mt de anesmotorda %30 indirim olduğunu öğrendim.Siteye girdim fiyatı yüzünden düşünmediğim speed r 728 lira.Hemen bir tane M beden speed r sauer aldım ve korktuğum başıma geldi ve arandım.
Stoklarda olmadığından başka bir desen gönderelim dediler.Bende texas modelini görmüştüm texas olsun dedim.Vazgeçme gibi birşey aklıma gelmedi bu fiyata bu kask çok iyi geldi yurtdışı sitelerde 900 tl fiyatı var.İndirimden önce 1040 lira idi.İnternette baya araştırdım bu desenin pek fotoğrafınıda bulamadım ve ben açayım dedim.Kask bugün elime ulaştı ve iyiki almışım dedirtti bana.
Birkaç resim çektim.











Kaskımız 4.2 mm çizilmez denilen (daha denemedim) vizör mevcut.Ayrıca güneş vizörüde var ve bu vizörün UV380 filtreli olduğu belirtilmiş.M beden kullanıyorum kaskın arkasında 1490 gr olduğu yazıyor.Önceki kaskımda 1450 gr dı pek fark edeceğini sanmıyorum.Double D bağlantı,fiberglass malzemeden yapılmış olması bu kaskı almam için büyük bir etkendi.Elime ulaşınca kaskın agresif görüntüsü beni büyüledi diyebilirim
Kullanınca yine kendimce düşüncelerimi bu konu altında yazacağım.Herkeze iyi akşamlar.











Kaskımız 4.2 mm çizilmez denilen (daha denemedim) vizör mevcut.Ayrıca güneş vizörüde var ve bu vizörün UV380 filtreli olduğu belirtilmiş.M beden kullanıyorum kaskın arkasında 1490 gr olduğu yazıyor.Önceki kaskımda 1450 gr dı pek fark edeceğini sanmıyorum.Double D bağlantı,fiberglass malzemeden yapılmış olması bu kaskı almam için büyük bir etkendi.Elime ulaşınca kaskın agresif görüntüsü beni büyüledi diyebilirim




