Shark Speed R

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar geçenlerde bir konu açmıştım kask alıcaktım ve hiç ummadığım bir kaskı aldım :) Ben exo 500 caberg agv k4 derken yine mt de anesmotorda %30 indirim olduğunu öğrendim.Siteye girdim fiyatı yüzünden düşünmediğim speed r 728 lira.Hemen bir tane M beden speed r sauer aldım ve korktuğum başıma geldi ve arandım.:)Stoklarda olmadığından başka bir desen gönderelim dediler.Bende texas modelini görmüştüm texas olsun dedim.Vazgeçme gibi birşey aklıma gelmedi bu fiyata bu kask çok iyi geldi yurtdışı sitelerde 900 tl fiyatı var.İndirimden önce 1040 lira idi.İnternette baya araştırdım bu desenin pek fotoğrafınıda bulamadım ve ben açayım dedim.Kask bugün elime ulaştı ve iyiki almışım dedirtti bana.:)Birkaç resim çektim.
























Kaskımız 4.2 mm çizilmez denilen (daha denemedim) vizör mevcut.Ayrıca güneş vizörüde var ve bu vizörün UV380 filtreli olduğu belirtilmiş.M beden kullanıyorum kaskın arkasında 1490 gr olduğu yazıyor.Önceki kaskımda 1450 gr dı pek fark edeceğini sanmıyorum.Double D bağlantı,fiberglass malzemeden yapılmış olması bu kaskı almam için büyük bir etkendi.Elime ulaşınca kaskın agresif görüntüsü beni büyüledi diyebilirim :) Kullanınca yine kendimce düşüncelerimi bu konu altında yazacağım.Herkeze iyi akşamlar.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Cok iyi fiyat hayirli olsun.. bir ara test edebilir misiniz gunes vizoru bugu yapiyor mu diye?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
200
şimdi bununla düşen ölmüyomu :D çok para :D bende sandım mavi diş felan var :D
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Canlı olarak gerçekten de felaket gözüküyor :) hayırlı olsun güle güle kullanın :) ben de bayadır almayı düşünüyordum ama 1000 liralık fiyatı vermeyi canım istemiyordu. 700 liraya görünce hemen sauer kırmızı siparişini verdim.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Cok iyi fiyat hayirli olsun.. bir ara test edebilir misiniz gunes vizoru bugu yapiyor mu diye?

Evde yapıyor gibi hareket halinde denerim.Vizör için pinlock yanında geliyor.

Canlı olarak gerçekten de felaket gözüküyor :) hayırlı olsun güle güle kullanın :) ben de bayadır almayı düşünüyordum ama 1000 liralık fiyatı vermeyi canım istemiyordu. 700 liraya görünce hemen sauer kırmızı siparişini verdim.

M beden istediysen yok yazıda belirtmiştim.Benim aldığım texas modeli.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Evet texas modeli olduğunu biliyorum. Canlı olarak süper gözüküyor . Xs bedeni kalmadığı için sauer kırmızının xs bedenini sipariş verdim ben :)
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Hayırlı olsun gülle gülle kullan güzel bir kaska benziyor lakin bize kullanımı ile alakalı bilgi versen de faydalı olur. Yani kaskın konforu, rüzgar sesi, havalandırması iyi çalışıyor mu vs gibi.
Paylaşımların için teşekkürler...
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Ben zamaninda cok arastirmistim bu kaski almayada niyetlenmistim son anda vazgecip agv skyline modelini almistim sonradan kullanan biriyle konustugmda ruzgarda vizor acikken islik caliyo demisti tek kotu yani buydu simdiden hayirli olsun guzel gunlerde kullan :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
kask konusu

Hayırlı olsun en iyisini yapmışsin kask arayan herkeze yaziyordum anes indirim diye shubert kullaniyorum kask'ım yeni sayılır yoksa bende race r pro alacaktım
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İndirim güzel ama üretim tarihi?

2012 de çıktı zaten hocam model :) 2013 falandır :)

Ben zamaninda cok arastirmistim bu kaski almayada niyetlenmistim son anda vazgecip agv skyline modelini almistim sonradan kullanan biriyle konustugmda ruzgarda vizor acikken islik caliyo demisti tek kotu yani buydu simdiden hayirli olsun guzel gunlerde kullan :)

Onu duydum pek açık kullanmadığım için sorun olmaz sanırım :)

Daha kullanamadım kullanınca kendimce + ve - leri yazarım.

Herkeze teşekkürler :)
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Bende de aynı model var geçen yaz almıştım.İki sıkıntı yaşadım.
1. Kılıfındayken kendiliğinden çene havalandırması yerinden çıktı, neyse ki geri taktım kırılmamıştı şu an her an çıkcak gibi duruyor.
2. Güneş vizörünü açan anahtar çok saçma bir yerde ve bir süre sonra sürtünmeden dolayı çevresinde ki boyalar kısmen kalktı.

Bu iki sıkıntı dışında çok güzel bir görüntüsü var ve kullandığım en rahat kask.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bende de aynı model var geçen yaz almıştım.İki sıkıntı yaşadım.
1. Kılıfındayken kendiliğinden çene havalandırması yerinden çıktı, neyse ki geri taktım kırılmamıştı şu an her an çıkcak gibi duruyor.
2. Güneş vizörünü açan anahtar çok saçma bir yerde ve bir süre sonra sürtünmeden dolayı çevresinde ki boyalar kısmen kalktı.

Bu iki sıkıntı dışında çok güzel bir görüntüsü var ve kullandığım en rahat kask.

Bakalım bizim başımıza neler gelecek :)


Biraz önce denemek için dolaştım motorla biraz.Şu saatlerde güneş tam karşıdan vuruyor güneş vizörü çok iyi gözü yormuyor.Aerodinamiği çok iyi 120 ile 200 arasında hiçbir fark yok kask geriye doğru baskı yapmıyor çok hoşuma gitti bu :) Ses olayı var 120 ye kadar pek fazla değil ondan sonra başlıyor.Güneş vizörü dururken bazen buğu yapıyor bazen yapmıyor.Trafik ışıklarında yapmadı fakat evde şeffaf vizör kapalı iken yaptı.Unutmadan şeffaf vizörün buğu yaptığını görmedim daha soğuk havalarda ne olacak görücez tabi :) Birde hareket halinde iken çene rüzgarlığı takılı vaziyette hafif hava geliyor gibi alttan.Anlatacaklarım bu kadar ilerleyen zamanlarda sorun çıkarsa yine bu başlık altında yazarım.Bu fiyata güzel kask tavsiye ederim :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Bakalım bizim başımıza neler gelecek :)


Biraz önce denemek için dolaştım motorla biraz.Şu saatlerde güneş tam karşıdan vuruyor güneş vizörü çok iyi gözü yormuyor.Aerodinamiği çok iyi 120 ile 200 arasında hiçbir fark yok kask geriye doğru baskı yapmıyor çok hoşuma gitti bu :) Ses olayı var 120 ye kadar pek fazla değil ondan sonra başlıyor.Güneş vizörü dururken bazen buğu yapıyor bazen yapmıyor.Trafik ışıklarında yapmadı fakat evde şeffaf vizör kapalı iken yaptı.Unutmadan şeffaf vizörün buğu yaptığını görmedim daha soğuk havalarda ne olacak görücez tabi :) Birde hareket halinde iken çene rüzgarlığı takılı vaziyette hafif hava geliyor gibi alttan.Anlatacaklarım bu kadar ilerleyen zamanlarda sorun çıkarsa yine bu başlık altında yazarım.Bu fiyata güzel kask tavsiye ederim :)

Buğu sorunu genelde soğuk havada yapıyor zaten. Yazın, 120 liraya aldığım ls2 ff351 kaskım bile buğu yapmıyor bu kaskın hiç yapmaması lazım :) Bende şuan mondial drift var. Uzun yolda sabit 90km/h hızla gidiyorum en fazla. 100ün üstüne nadiren çıkıyorum. Bu kask benim işimi fazlasıyla görecektir :)

Kargo kaç günde geldi peki ?
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Merhabalar geçenlerde bir konu açmıştım kask alıcaktım ve hiç ummadığım bir kaskı aldım :) Ben exo 500 caberg agv k4 derken yine mt de anesmotorda %30 indirim olduğunu öğrendim.Siteye girdim fiyatı yüzünden düşünmediğim speed r 728 lira.Hemen bir tane M beden speed r sauer aldım ve korktuğum başıma geldi ve arandım.:)Stoklarda olmadığından başka bir desen gönderelim dediler.Bende texas modelini görmüştüm texas olsun dedim.Vazgeçme gibi birşey aklıma gelmedi bu fiyata bu kask çok iyi geldi yurtdışı sitelerde 900 tl fiyatı var.İndirimden önce 1040 lira idi.İnternette baya araştırdım bu desenin pek fotoğrafınıda bulamadım ve ben açayım dedim.Kask bugün elime ulaştı ve iyiki almışım dedirtti
bana.:)Birkaç resim çektim.


[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0860_zpsfc961417.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0861_zps070f9d08.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0862_zps5ce67968.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0863_zpse0e9ca77.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0864_zpsd1cc267e.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0865_zpsbc86ce36.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0866_zpsb3824cc9.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0868_zpsa95bdf90.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0870_zpsaaca7312.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0871_zpsf588458a.jpg[/URL]

[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0873_zps9b441466.jpg[/URL]

Kaskımız 4.2 mm çizilmez denilen (daha denemedim) vizör mevcut.Ayrıca güneş vizörüde var ve bu vizörün UV380 filtreli olduğu belirtilmiş.M beden kullanıyorum kaskın arkasında 1490 gr olduğu yazıyor.Önceki kaskımda 1450 gr dı pek fark edeceğini sanmıyorum.Double D bağlantı,fiberglass malzemeden yapılmış olması bu kaskı almam için büyük bir etkendi.Elime ulaşınca kaskın agresif görüntüsü beni büyüledi diyebilirim :) Kullanınca yine kendimce düşüncelerimi bu konu altında yazacağım.Herkeze iyi akşamlar.

Güle güle kullan, Allah kaskına asfalt yüzü gördürmesin (hepimizin ).
Beyazını almıştım 3-4 ay önce, eski fiyatıyla. Ben de memnunum ama 125r da ne kadar test edebilirsin ki :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Buğu sorunu genelde soğuk havada yapıyor zaten. Yazın, 120 liraya aldığım ls2 ff351 kaskım bile buğu yapmıyor bu kaskın hiç yapmaması lazım :) Bende şuan mondial drift var. Uzun yolda sabit 90km/h hızla gidiyorum en fazla. 100ün üstüne nadiren çıkıyorum. Bu kask benim işimi fazlasıyla görecektir :)

Kargo kaç günde geldi peki ?

Cumartesi satın aldım pazartesi elime ulaştı.Buğudan korkma yanında pinlock geliyor.

Güle güle kullan, Allah kaskına asfalt yüzü gördürmesin (hepimizin ).
Beyazını almıştım 3-4 ay önce, eski fiyatıyla. Ben de memnunum ama 125r da ne kadar test edebilirsin ki :)

Sağolun.Gerçekten güzel kask :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Hayirli olsun, bende de speed-r Duke var. Gayet konforlu.

Özel mesajdan yazdım burdan da yazayım :) kaskınızın fotosunu burada paylaşır mısınız? duke modelinin canlı görüntüsünü çok merak ediyorum.

Cumartesi satın aldım pazartesi elime ulaştı.Buğudan korkma yanında pinlock geliyor.



Sağolun.Gerçekten güzel kask :)

Ben de salı günü sipariş verdim bugün elime ulaştı. Hızları süper. Ama maalesef xs bana küçük geldi gibi. Elmacık ve çene kemiğimden baskı yapıyor. Hani zamanla esniyor ama şuan kafama zor giriyor. 5-10dk giyip çıkardıktan sonra yüzüm kızarıyor. Bu modelin S'si yok. O yüzden S bedeni olan bir model ile değiştireceğim sanırım.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Özel mesajdan yazdım burdan da yazayım :) kaskınızın fotosunu burada paylaşır mısınız? duke modelinin canlı görüntüsünü çok merak ediyorum.



Ben de salı günü sipariş verdim bugün elime ulaştı. Hızları süper. Ama maalesef xs bana küçük geldi gibi. Elmacık ve çene kemiğimden baskı yapıyor. Hani zamanla esniyor ama şuan kafama zor giriyor. 5-10dk giyip çıkardıktan sonra yüzüm kızarıyor. Bu modelin S'si yok. O yüzden S bedeni olan bir model ile değiştireceğim sanırım.

Mezura ile ölçtün mü ? Benim 57 cm M ye denk geliyor giyerken sorun yokta çıkartırken çok acıtıyor kulakları :mrgreen:

Daha kaliteli resimler çektim alırken aklım sauer modelınde kalmıstı fakat gelince texas çok hoşuma gitti.Tekrar alsam yine 2 sininde M bedeni olsa texas alırım sanırım :)









 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst