sezon sonu bodrum

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sezon bitimi sebebiyle samimi arkadaşım isa vatan arkadaşımın daveti üzerine bodruma çalıştığı tekneye misafir oldum kendisine nazik daveti için ve burda yaptığı herşey için candan eşekkür ederim.

CIMG0834.jpg


CIMG0835.jpg


sağolasın isacım gönlü zengin kardeşim benim ensonunda senide mt ye üye yapçam.nasılsa benim motoruda aidın.

CIMG0836.jpg


CIMG0837.jpg


CIMG0838.jpg


CIMG0839.jpg


CIMG0840.jpg


CIMG0841.jpg


isanın mesai arkadaşlarından gemici mehmet candan davranışları için onada çok teşekkürler.

CIMG0842.jpg


mehnet ve isa

CIMG0844.jpg


CIMG0845.jpg


CIMG0846.jpg


CIMG0847.jpg


CIMG0848.jpg


CIMG0849.jpg


CIMG0850.jpg


CIMG0851.jpg


CIMG0852.jpg


CIMG0853.jpg


CIMG0853.jpg


CIMG0856.jpg


CIMG0857.jpg


CIMG0858.jpg


kardeşim bize özel yemek hazırlarken ellerine sağlık büyük aşçı

CIMG0859.jpg


CIMG0860.jpg


CIMG0861.jpg


CIMG0864.jpg


CIMG0865.jpg


CIMG0866.jpg


CIMG0867.jpg


CIMG0868.jpg


CIMG0869.jpg


CIMG0870.jpg


CIMG0871.jpg


CIMG0872.jpg


CIMG0873.jpg


CIMG0874.jpg


CIMG0877.jpg


gene isanın mesai arkadaşlşarından gemici mehmet kardeş onunda çok ilgisi oldu sağolsun kendisine teşekkürler.

CIMG0878.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
bu mevsimde deniz havası mükemmel olur. tarif edilmesi zor bir huzur verir insana
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi benim teknenlere karşı biraz ilgim var kaç metre ve kaç kameralı acaba ???
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ümmet Abi Yine inletiyorsun Güney sahillerini.. TebrikşLer...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
12 kameralı demek abi 27 nin ustunde olması cok guzel tekneymis gercekten obur yaza gezdirirsin artık :p :)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Valla Ümmet abi ne diyim ki her zamanki gibi süpersin harikasın çok zevkli birisisin abicim ya takdir ediyorum seni :cherry::cherry:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Döktürmüşssün Ümmet agbi yine. Bu hafta sonu bizde Bodrum da olmayı planlıyoruz...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ümmet abim...
valla Evliya Çelebi gibisin...
ama teknolojik evliya:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst