- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Yukarıda gördüğünüz yazılar ;
aslında Trafik Polisinin durdurduğu , ehliyetsiz sürücülerin
( Dikkatinizi çekerim - ehliyetsiz ama altında güzel bir motoru var ve yaşı da ehliyet almaya müsait. ) söylediği ilk sözlerdir.
Bugün , havanın soğuk ve yağışlı olmasına rağmen ,
Eskişehirde yine motor çevirmesi vardı.
Benim gördüğüm 2 noktada en az 6-7 motor , çekici sırtına yüklenmiş gidiyordu...
Yine birçok vatandaş ,
sadece 450 YTL vermek yerine...(hem de taksitle)
450 si peşin > 1000YTL vermeyi kabul etti.
GEÇMİŞ OLSUN
Yukarıda gördüğünüz yazılar ;
aslında Trafik Polisinin durdurduğu , ehliyetsiz sürücülerin
( Dikkatinizi çekerim - ehliyetsiz ama altında güzel bir motoru var ve yaşı da ehliyet almaya müsait. ) söylediği ilk sözlerdir.
Bugün , havanın soğuk ve yağışlı olmasına rağmen ,
Eskişehirde yine motor çevirmesi vardı.
Benim gördüğüm 2 noktada en az 6-7 motor , çekici sırtına yüklenmiş gidiyordu...
Yine birçok vatandaş ,
sadece 450 YTL vermek yerine...(hem de taksitle)
450 si peşin > 1000YTL vermeyi kabul etti.
GEÇMİŞ OLSUN