Şeyyy...kem-küm.Ben,alacaktım ama ...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar.

Yukarıda gördüğünüz yazılar ;
aslında Trafik Polisinin durdurduğu , ehliyetsiz sürücülerin
( Dikkatinizi çekerim - ehliyetsiz ama altında güzel bir motoru var ve yaşı da ehliyet almaya müsait. ) söylediği ilk sözlerdir.

Bugün , havanın soğuk ve yağışlı olmasına rağmen ,
Eskişehirde yine motor çevirmesi vardı.
Benim gördüğüm 2 noktada en az 6-7 motor , çekici sırtına yüklenmiş gidiyordu...

Yine birçok vatandaş ,

sadece 450 YTL vermek yerine...(hem de taksitle)
450 si peşin > 1000YTL vermeyi kabul etti.

GEÇMİŞ OLSUN
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
yazık gercekten cok yazık ehlıyetlı motora bınmenın en gusel tarafı oyle cevırmelerde nasılsa bundada ehlıyet yoktur gıbı dusunen polısın evraklar dedıınde uzatıyorsunuz ve sıze hafıf tebessumle devam edebilirsiniz demesi ne kötüyüm yaw :pl:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
105
Arkadaşlar ehliyetsiz motora binmeyelim. Benim de şu an ehliyetim yok ama kursa gidiyorum. Zaten kış geldi diye 3 ay motoa binmicem. Ayrıca geçen gün burda kask takmayanların motorlarını bağlıyolardı. Kask takmayı da unutmamak gerekiyo. Zaten ksak'ı kendi canınız için de takmalısınız.
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Geeelll 26 kasım gel....! inşallah 30 kasımda benimde ehliyetim olacak. :queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1997 de aldım ehliyetimi, arkadaşlarım gülüyordu bana "lan motor için ehliyet alınır mı" diye :pr:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Sertac_cagdas, kask takmadığın için motorunu bağlayabileceğini sanmıyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kursa girdik , kısmetse aralıkta sınav - ocakta da direksiyon a gircez ve alcaz aslanlar gibi eeliyeti :)

olmuyo abi bööle yaa.......
anadolu yakasına bile geçmeye tırsıyorum valla.......
yakalancaz da gircek bi ton para die.......
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Merak etmeyin...
Ben bütün trafik cezalarının tadına baktım , hepsinde tecrübem var. :pr:

Kask takmazsan 45 YTL + 5 CEZA puanı
Artçıda kask yoksa yine aynı işlem.

Sadece ehliyetsiz sürücülerde motoru bağlıyorlar , o da eğer yanında ehliyetli varsa veya 15-20 dk içinde ehliyetli birini getirirsen bağlamazlar. :farao:

Yanlız şu konuda haberiniz olsun.Motorda , bozuk da olsa ufak bir yangın söndürücü bulundurun.
Bir de hatalı park yapmayın.Hatalı park için de motora ceza kesiyorlar. :pl:



YOLUNUZDA AÇIK OLSUN , FARINIZ DA
EHLİYETİNİZDE OLSUN , KASKINIZ DA... :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Valla hatasız park hiç yapmıyorum genelde.. Kaldırımlar, araç girmesi yasak yerler, kukaların arası vs. hepsi benim daimi park yerimdir..

Bu yangın söndürücü mevzusu ilginç.. Neresine sokacam motorun o yangın söndürücüyü ?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Adamlar ceza kesmek isterlerse , yangın söndürücü sorabilirlermiş. Bu bilgi bana geldi. Walla ben eski birtane buldum ama yanımda taşımıyorum.
Cezasını yiyeyim.Sonra düşünürüz.

:queen: :queen:
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
ehliyetimi motoru almadan önce aldım, yani böle bi ülkede motor yokken ehliyet alana enayi derler eminim, ama benim umrumda değil kendi düşüncem önce ehliyet, sonra kask mont eldiven vs. güvenlik ekipmanları maddi durumuma göre en iyi kalitede ve en sonda motor , bu şekilde yaptım ve gayette memmunum, yani motoru alıp sonra ehliyeti alırım derseniz cezayı yiyip 450 ytl olmadık bi anda gidior, ben o paraya bi kursa verip ehliyet alırım yada iyi bi kask yada mont alırım, asıl enayilik hangisi acaba... :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
viper_1, Yangın söndürücü motorda şart mıdır? Öyle bir kural var mıdır? Varsa nereye koyulur? Bunu en iyi Prifo bilir sormak lazım. Ben ilk defa senden duyuyorum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Walla abi , işin aslını bende tam olarak bilmiyorum...
Prifoya şimdi soruyorum.
En kısa zamanda cevabını almamız dileğiyle...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Cevap:
prifo' Alıntı:
Sadobey' Alıntı:
Sevgili Prifo merhaba benim bir sorum olacak geçenlerde bir topic'te konusu geçti de. Motosiklet te yangın söndürücü bulundurmak gibi bir kural var mı? Olsada nereye koyulur? Bizi bu konuda bilgilendirirsen çok memnun olurum.
araçlarda bulunması gereken gereçler 1 sayılı cetvelde sayılmıştır.yangın söndürme cihazı bulundurması gereken araç cinsleri arasında motosikletlere yer verilmemiştir. yani kesinlikle bulundurma mecburiyeti yoktur.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
ewet. prifoya teşekkürler.

prifo ; 1 sayılı cetvelden falan bahsedince , ben de ufak bir araştırma yaptım.

>internette "TRAFİK KONTROLLERİ VE ŞERİT DARALTMA YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN YÖNERGE"yi buldum.

Aslında bu yazı Trafik Polisleri ve diğer Trafik görevlilerini ilgilendiriyor.Ama okumakta fayda olduğunu gördüm.

Hiç olmazsa bizlere bazı konularda ipuçları vermiş.

www.trafik.gov.tr
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
GÜNCELci viper_1 geldi. Sayfaları güncelleyelim , güzelleşelim.... :sunny: :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
GUNCEL

Arkadaşlar , sezon yaklaşıyor.

Şimdi başvurun , 3 ay sonra yeni sezona ehliyetli girin..

NOT: Reklam yapmıyorum.Ben sadece sizleri yönlendirmek istiyorum.
Sürücü kursu ismi de vermem.

Çok arkadaşın başı yandığı için , siz de pişman olmadan alın ehliyetinizi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar size samimi birşey söylüyorum yani 125 cc lik motorlara polisler bakmıyor.:salut:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Numan sen Antalyaya gelde göreyim seni bakıyor mu bakmıyor mu :cherry:. Bizim sanayii gençliğinde zaten hep Rx 115 veya maximum 135 var adamlar polisin arkasından geçse kokusu çıkıyor. Polislerin vazgeçilmezi oldular :p ...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
olur mu yaw , 125 lik motorlar , asıl ; polislerin en sevdiği tarz.
hele motosikletli polisler , nasıl olsa kaçamaz diye yawaş yawaş yaklaşıyor...:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst