- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
- Konu Yazar
- #1
:salut::salut:Bugün 17 Ağustos depreminin 12. yıldönümünü anıyoruz.
Depremi en acı bir şekilde yaşayanlardan biri olarak tüm deprem şehitlerimize Allah (CC) tan rahmet diler,acıları hiç dinmeyecek yakınlarına sabırlar dilerim. Eşimin akrabalarından 100 kişiden fazla yakınını depremde kaybeden biri olarak tüm depremzedelerin acılarını çok iyi anlıyor :salut::salut: Allah(CC)dan bir daha böyle acıları kimseye yaşatmamasını diliyorum.
Depremi en acı bir şekilde yaşayanlardan biri olarak tüm deprem şehitlerimize Allah (CC) tan rahmet diler,acıları hiç dinmeyecek yakınlarına sabırlar dilerim. Eşimin akrabalarından 100 kişiden fazla yakınını depremde kaybeden biri olarak tüm depremzedelerin acılarını çok iyi anlıyor :salut::salut: Allah(CC)dan bir daha böyle acıları kimseye yaşatmamasını diliyorum.