- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar bu forumdan sayenizde bayağı şey ögrendim.Klasik bir soru olacak ama tecrübelerinizle yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.Ben bir bankada çalışıyorum ve günde 30-40 km ve 3-4 saatim yolda geçiyor.Hem bu sorunuma care bulmak açısından hem de bir saplantı haline gelen motor tutkumu gidermek için bir scooter almaya karar verdim.Malum takım elbise giydiğim için scooter daha mantıklı olur gibi geldi.4-5 milyar bütçe ayırdım bu iş için ve cevremdeki arkadaslar sorunsuz bir motor olan honda ses 150 dylan ı tavsiye ettiler.İlk kez kullanacağım ve ehliyet te sonra alacağım.bu motor kuvvetli bir motor diyorlar.E-5 te gidip gelmeye uygun mudur benim için.Ve motor 16 beygir fazla gelir mi bana..Malum daha acemiyim.Trafiğe çıkacak cesaretim de var ama soru işaretleri oluştu kafamda.Siz ne dersiniz bu motoru almalı mıyım?
Şimdiden teşekkürler bilgileriniz için...
Şimdiden teşekkürler bilgileriniz için...