Seri üretimini planladığım hugger modelim (hyosung gt 250)

Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
Bu modeli mt' den " JAKOBEN " için tasarladım . önceki üretimlerden edinilen tecrübeler ve sizlerden gelen tüm görüşleri göz önünde bulundurarak bazı değişiklikler yaptım .hyosung kullanıcılarının birçoğunun geniş lastik tercih etmesi sebebiyle 170 e kadar uyum sağlayacak bir çamurluk kalıbı kullandım , zincir muhafazayı alçalttım ve arka kısmını aşağı eğik yaptım, et kalınlığını belli bir standarda oturttum ve daha hafif ve esnek bir ürün elde ettim, şu ana kadarki en iyi ürünü elde ettim ve seri üretime gecmek için uygun standartlarda olduğunu düşünüyorum . bu aralar full mesai çalışmam sebebiyle arge ve üretim yavaşladı :D ancak kesintisiz devam edecek . selamlar :rendeer:


t.sarıışık




 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
emeğine sağlık...
zaten aklım fikrim hyo gt250/650 de...
bir de sen bunları yapıyorsun ya, aklım gidiyor :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Tolga gerçekten "muhteşem" olmus dostum; eline ve emeğine sağlık.
Motorumun üzerinde görmek için sabırsızlanmıyorum dersem yalan olur:))..
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
abi dediğim gibi bu sefer gercekten oldu . motorun üzerinde felan cok iyi duruyor ölçüler , senden ricam gelirken fot.makinesi varsa getirebilirsen senin motorun üzerinde resimlerini cekelim ilanlarda vs. kullanmak amaçlı . benim motorun üzerinde malum at -kelebek oluyor .motor inşaat şantiyesine döndü iyice :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst