- Katılım
- 12 Ara 2012
- Mesajlar
- 651
- Konu Yazar
- #1
Bu modeli mt' den " JAKOBEN " için tasarladım . önceki üretimlerden edinilen tecrübeler ve sizlerden gelen tüm görüşleri göz önünde bulundurarak bazı değişiklikler yaptım .hyosung kullanıcılarının birçoğunun geniş lastik tercih etmesi sebebiyle 170 e kadar uyum sağlayacak bir çamurluk kalıbı kullandım , zincir muhafazayı alçalttım ve arka kısmını aşağı eğik yaptım, et kalınlığını belli bir standarda oturttum ve daha hafif ve esnek bir ürün elde ettim, şu ana kadarki en iyi ürünü elde ettim ve seri üretime gecmek için uygun standartlarda olduğunu düşünüyorum . bu aralar full mesai çalışmam sebebiyle arge ve üretim yavaşladı
ancak kesintisiz devam edecek . selamlar :rendeer:
t.sarıışık



t.sarıışık





















