Seral 'in yeni ER6F 'i hayırlı olsun..

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı Uğurlu olsun.... :) Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum.... :cat:

Sıfır gibi maaşaallah... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Ö.Z.€.R;897314' Alıntı:
Çok güzel duruyor.ER6 F hakkında duyduğum olumsuz laflar olmasa bende düşünebilirimdim.

neler duydunuz açıklarmısınız?? bende de er-6f var 2006 model ve gayet memnunum.

işte buda kendisi: :cherry:
dsc00360jr1.jpg
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun seral :)

kazasız belasız..
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Murat ya 600RR'ı kullandıktan sonra aklım biraz karışmıştı ama reklamda da dediği gibi araya fıstıklar girebilir:) ER6F aşkı bir başka... Şu an otoparkta beni eve götür diye bekliyor, öyle simsiyah, pırıl pırıl, heheh:)

Keyfim yerinde, iyi bir yeni yıl hediyesi oldu gerçekten...

İyi dileklere teşekkürler, darısı motoruna kavuşmayı bekleyenlerin başına...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Elleme sabaha kadar beklesin orda, bu havada eve motor mu götürülürmüş:p

seral
Aktif (Online)
Mesajlar: 56
Üyelik Tarihi: 08-06-07
Bulunduğu Yer: İstanbul
Motosikleti: CBR 125 R
Kan Grubu: B Rh+

Şunuda değiştir artık:wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Hayırlı uğurlu olsun.
Onunla güzel günler geçirmen dileğimle.
:cat::rendeer::cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan... :)
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen.. :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan... :)
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen.. :pale:

İstanbul nufus olarak büyük oldugu için sanırım bayan motor kullanıcıları fazla ama en çok gurur duyduğum olay bayan motor sürücülerinin hiç kazaya karışmaması :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan... :)
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen.. :pale:

İstanbul konum olarak çernobile daha yakın ve burdaki bayanlar doğal olarak senden daha fazla radyasyona maruz kaldılar...:queen:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
hayırlısı olsun nice kilometrelere kazasız belasız inşalla. Güzel bi tercih :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tek kaldım buralarda, öcü gibi bakıyolar bana :salut: Hele hele kış geldi, yazın o mini mini scooterlara binen etekli kızlar da yok artık.. :salut: Her ne kadar o kızları bi kaşık suda boğmak istesem de yanlız kalmak kötü.. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst