Ne iş yaw herkes Murat'tan motör istiyo noluyo :mrgreen:
Murat bana da hediye motör alsana pıt pıt...pıt pıt:queen:
Ne iş yaw herkes Murat'tan motör istiyo noluyo :mrgreen:
Murat bana da hediye motör alsana pıt pıt...pıt pıt:queen:
Konuyu daatma kanka, yürüteç alacaz sana, full korumalı zıbınlan binecen:queen:
Ö.Z.€.R;897314' Alıntı:Çok güzel duruyor.ER6 F hakkında duyduğum olumsuz laflar olmasa bende düşünebilirimdim.
Konuyu daatma kanka, yürüteç alacaz sana, full korumalı zıbınlan binecen:queen:
Milupa da alalım ona :mrgreen:
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan...
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen..ale:
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan...
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen..ale:
neler duydunuz açıklarmısınız?? bende de er-6f var 2006 model ve gayet memnunum.