Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Adamlar da zevk için yapmış yaa bence çok güzeller ha hız falan yapamazlar orası ayrı tabi.Sepet fırlar gider,hoş onu da ölümüne birleştirmişler.hehhee güzel sevimli olmuşlar
çok saçma bu kadar buyuk bir makineye bıneceksem araba olur yok arabayı sevmıyorsam motor olur ama boyle bırşey nsıl bır amaca ve zevke hıtap eder bılemıyorum
SS cilere dokunur bu fotolar kanaatindeyim, hayabusayı bu halde görünce, lastikler falan. Gurur yapıp, strese bile girebilirler. Ferrariye oto gaz taktırmak gibi bişi olmuş bence, konsepte aykırı.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık yani eğer sepetli bir motora binmek istiyorsan git ona uygun bir moto seç.Ama sen kalkıpta hayabusa gibi bir motoya sepet takıyosun oldumu şimdi.Herşeyine aykırı duruyo...